Vad har du för sadel?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad har du för sadel?

*kl*

en Amerigo classic.

Helt underbar.

Den har löst så mkt problem mkt tillföljd av att jag hamnar i en korrekt sits och då kan inverka på rätt sätt.
Helt klart värt varenda krona!

Suck!!! I din besserwisser-värld är det väl så. Då ligger ju problemet hos dig och ditt behov att tillrättavisa andra på ett dåligt sätt. Många har inte det behovet.

men jisses håller du fortfarande på och tjatar om det där. :smirk:

du la ut en bild av en sadel som låg i bakvikt, det påpekades, du blev hysterisk och började skälla på folk istället för att bara svara "ja den lå visst lite långt fram". vem är det som har problem här?

get over it!!!

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 068
Senast: Lady_S
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 484
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II