Bukefalos 28 år!

Vad har hänt? Och hur kan jag fixa till det?

sussisus

Trådstartare
Vill kunna visa bilder direkt i trådar, inte bara länka, men någonting har hänt när brorsan uppgraderade min dators operativsystem till Windows 2000 (från Windows ME) för nu kan jag inte infoga smileys, ändra utseendet på texten (dvs kursiv, fet osv) eller infoga bild. :mad: (smileyn skrev jag dit själv).
Jo, jag kan skriva dit smileysarna själv, men jag kan inte klicka på Buke-smileysarna så att de lägger sig i texten. (Fattar ni vad jag menar?)

Dessutom försvann en patiens, Pinball, Hjärter (heter den väl?). Men det kanske bara är standard hos Windows ME. Som det är nu har jag Kungen och Spindelharpan kvar.

Jo, förresten Bildvisningsfunktionen försvann också. Nu kan jag i för sig kolla genom min kameras bildredigeringsprogram, men det är lite bökigare.
 
Sv: Vad har hänt? Och hur kan jag fixa till det?

Förstår inte riktigt poängen med att lägga in 2k istället för XP, men okej. Problemet med dina smileys och bilder är antagligen på grund av att 2000 är rätt gammalt, och har en väldig gammal version av Internet Explorer som standard. Uppgradera den så borde det fungera.
 
Sv: Vad har hänt? Och hur kan jag fixa till det?

Brorsan hade inte XP tillgängligt när allt kom omkring, så den uppgraderingen får bli nästa gång.
 
Sv: Vad har hänt? Och hur kan jag fixa till det?

Menade alltså uppgradera browsern.
 
Sv: Vad har hänt? Och hur kan jag fixa till det?

Nu fungerar internet som det ska igen!:):banana::D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp