Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en äldre HP dator som för några dagar sedan började pipa när jag skulle starta den, det kom ingen bild på skärmen eller liknande. Sen small det och den slocknade. Och nu vågar jag inte starta det igen, testade 2 gånger. Den är nyligen scannad från virus och liknande.
Att det smäller och sen vägrar fungera betyder att datorn gått sönder fysiskt, eller någon del har gått sönder åtminstone. Det kan gå att byta ut den trasiga delen, men vad det kan kosta och om det är praktiskt möjligt är svårare att sia om.
För att förtydliga lite. Virus, trojaner osv tillhör mjukvaran eller "det du inte kan ta på". Din dator har gått sönder i hårdvaran dvs fysiska delar som du kan ta i och lägga i handen.
nej, fick den av min pappa som hade den ståendes då min "vanliga" dator förstördes av blixtnedslag. Skulle köpt en ny men det blev inte riktigt så utan hade denna längre än var det var tänkt ifrån början
Trädgård & Växter Finns det någon expert eller kunnig på växter och blommor här?
Jag ska göra om i trädgården tänkte jag och vill ha en ny rabatt med...