Vad har hänt?

Explosion

Trådstartare
Nu behöver jag verkligen hjälp.. Min dator har blivit knäpp.
Det går inte att gå in på sidor som t.ex facebook, hotmail, tv4. Medans det inte är några problem att gå in på buke läsa diverse bloggar m.m

mågon som vet vad det kan bero på?

Tacksam för hjälp!!

Sv: Vad har hänt?

Svårt att säga vad som hänt, men det är inte helt säkert att det är din dator som är knäpp, det kan vara nätet också.

Kanske är nån som jävlas med dig och har gått in i din router, om du har nån, och blockat sidorna;)

Grattis. Du har virus. Hade samma problem, och alla "bästa" sidor var blockade. Lika så alla sökmotorer och datasnillesidor ;)

Ladda ner Superantispyware och kör genom datorn. Funkade för mig! Spelar ingen roll vilket virusprogram du har på datorn, alltid hittar de nåt kryphål att ta sig genom :(

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka