Vad har ni distansryttare på fötterna?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare minternet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 434
Sv: Vad har ni distansryttare på fötterna?

Mindl kängor Island pro lady. De är gjorda för vandring i klippigt underlag och man ska kortare sträckor kunna ha stigjärn, dvs de är sköna att gå i men med mkt stark Vibramsula som håller för stigjärnsklättring. Vattentäta och andas bra. Klumpiga att springa i men ursköna att gå i.

Sv: Vad har ni distansryttare på fötterna?

Cleese skrev:
Mindl kängor Island pro lady. De är gjorda för vandring i klippigt underlag och man ska kortare sträckor kunna ha stigjärn, dvs de är sköna att gå i men med mkt stark Vibramsula som håller för stigjärnsklättring. Vattentäta och andas bra. Klumpiga att springa i men ursköna att gå i.

Låter som bra skor men kanske inte så billiga? :angel:
Vad ligger de på?

// M

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 408
Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska... 2
Svar
26
· Visningar
1 620
Senast: Tassa
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 936
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 121
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka