Vad har ni fått för julklappar?!

Aquakatt

Trådstartare
Hejsan alla och God Jul!:bump:

Tänkte starta upp en bildtråd för vad vi fått för hästrelaterade julklappar i år (2010).

Själv har jag fått Senskydd:love:, Schabrak:love: och pengar som jag ska handla saker till nya hästen för:angel:. Bilder kommer så fort som möjligt.

Vad har ni fått för hästrelaterade julklappar? Gärna bilder!!

/Sofia

Sv: Vad har ni fått för julklappar?!

En sån vagn man har i bakluckan på kombi.bilar att hänga sadel och lägga ryktgrejer i:laugh:. Jättefin! Och så ett par extra stallskor, och så få ett täcke också. Halvhals innetäcke tänkte jag. :)

PS:Förlåt, missade att det var bildtråd! Tar bilder snart och lägger in.

Har ingen bild men ett halvårsabbonemang på hoppträningar varje vecka :banana::banana: Hur nöjd som helst!!

Har ven fått pengar till nya benskydd :love:

En grimma från hemlig avsändare! Spännande :)

Ett par sprenger bow balance var det jag fick i hästväg:)

En Kingslandjacka fick jag av min make. Mycket nöjd och glad.

Min dotter fick
whitaker sammets schabrak och huva i svart och rosa
jeremy rudge hoppsadel
fleecetäcke
två par ridbyxor
ridskor
ridvantar

Enda hästprylarna jag fick i år var:

*Ett östrogensulfatprov till min shettis. Tyvärr vart proverna förstörda på posten så de måste göras om.:cry:
*En BOJ 216 -08 i nyskick och toppenfräsch :banana: :banana:

Ett Horseware 1200D Heavy plus, fast det visste jag ju att jag skulle få :D Vad mer förvånansvärt är, var att jag utöver täcket fick typ tusen andra julklappar också trots att jag var helt övertygad om att jag bara skulle få täcket. Bortsett från täcket så var det en julklapp som var hästrelaterad och det var ett par sockor i ylle. Underbara! Sedan fick jag även lite pengar som jag tänkte lägga på ett par vinterridskor.

Mina var också svarta:D tycker nästan att dom var snyggare än dom vanliga! Jasså finns det matchande sporrar till ?

Tycker jag med! Dessutom har jag mässing på min sadel så de passar bättre än vad de silviriga hade gjort (sen kan man ju blunda för att jag har en barocksadel :angel: ). Yes, mina ingick tror jag. Tyvärr lite långa, men jag får prova och se om de funkar.

KL

Jag fick vinterstölar från hööks som jag tyvärr måste byta, ett träns (superfint! :love:), ett stalltäcke i ull, presentkort på Hööks samt hästgodis. :D Mycket nöjd.

Jag fick två schabrak, varav ett var broderat med hästens namn. Ett fint pannband med bling och ett par varma vinterhandskar.

julklappar-2010_123384921.jpg

Jag väntade mig inga hästrelaterade julklappar men jag fick en röd, supersnygg ridjacka - tror märket hette Rosetti Riding, benreflexer till medryttarhästen och ett par Pikeur ridstrumpor.

Detta fina tävlingsset fick jag! :) Visserligen var det jag som beställde det, men fick det i julklapp av mina föräldrar. :D

En jätte fin grimma :laugh:

sen ska han få en sele i slutet av nästa månad som blir som en sen julklapp!:bump:

En Thule Prestige -11. Med diverse tillbehör.

Superglad!!!

S.

Horseware stripe täcke, grått:love:
luddiga strykkappor!
och öronmuffar som man sätter på hjälmen:)

Biljetter till Gbg horse show :laugh:. Det var så längesedan jag var där, ska bli skitkul. Och mässan :love:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
1 031
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 789
Senast: Oh_really
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 295
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 646
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S