Vad har ni för sadlar till...

T

tek

era ponnies?? Min syster har en welshvalack som är så otroligt smäcker att alla sadlar är stora ligger inte still helt enkelt...Vilka märken har ni??
Främst allround eller hoppsadel är det vi tittar på. :confused:
 
jag har två new forestar 139 tesp 143 cm i manken och de har tillsamans en zaldi star hoppsadel bomvidd 31 och en frankbaines capriole dressyr bomvidd medium dressyrsadlen skall dock bytas ut rätt snart då varken jag eller den stora ponnyn trivs bra i den. dessaa båda sadlar är utprovade av en sadelutprovare så de ligger bra.
 
Vilden som är varmblodig travare har en Frank Baines Passad (hoppsadel).
 

Liknande trådar

Utrustning Jag rider WE och fälttävlan, har en mellanpris hoppsadel som ligger ok på hästen men oskön för mig att sitta i samt en äldre...
2
Svar
24
· Visningar
1 965
Senast: AbCdE
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 049
Utrustning Trainers sadlarna. Om man har en dressyrsadel från Trainers som ligger bra på hästen kan man då tänka att även en hoppsadel från...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: Pemallun
·
Utrustning Hejsan! Diskuterade sadlar med en stallkamrat och hur olika personer gör med sadlar. Har ni en sadel som är utprovad till just er häst...
Svar
6
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp