Vad har ni för cykellampa?

nickan1

Trådstartare
Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.
 
Tack för tips @Snubbelfot ska kolla in den med. Jag cyklar på vanliga vägar och inget offroad så något avancerat krävs inte så sett. Cykelpendlar till jobbet och cyklar så mycket jag kan för övrigt så länge det inte är is, snö eller storm typ. Cyklar dock på lite mörkare vägar.
 
Jag behöver cykellampa när det börjar bli mörkare så småningom. Än är det ju ingen stress men när det väl börjar bli mörkare vill jag gärna ha köpt något innan.Vill att själva lampan ska gå att ta av och det ska vara någorlunda lätt att montera och ge bra ljus. Använder ni något som ni är nöjda med så får ni gärna tipsa.
Jag har en vanlig ficklampa som lyser väldigt bra, lätt 2-300 meter i det starkaste läget, men bilarna bländas så vid möte får den riktas ned.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Tänker att några här borde väl ha egen kompost iaf :). Hur gör man om man vill påbörja en kompost, kan man ens göra det den här...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 225
Senast: Unafraid
·
Hemmet Har upptäckt att jag älskar tända ljus sen vi flyttade till huset. Inte doftljus utan vanliga ljus men gärna olika former etc. Nu vill...
Svar
8
· Visningar
892
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
916
Senast: tuaphua
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Vänner som avbokar och ombokar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp