Vad har ni för hjälmar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare weeh_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 2 660
Sv: Vad har ni för hjälmar?

Jag har en Charles Owen John Whitaker Hjälm :love: :love: och en CRW sammetshjälm från Hööks.

JW hjälmen(har ridit med den två ggr) är jätteskön och är jättenöjd med den! Köpte den från England istället för det är billigare då fick jag den för ca. 1 700 kr.

CRW hjälmen är har hållt bra och allting men passformen är konstig och den är för liten för mig nu. Har den när jag rider ut, det är då jag egentligen borde ha JW hjälmen som passar bättre, men jag är rädd om den.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: Takire
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka