Vad har ni för lurar vid träning?

Rosett

Trådstartare
Tycker det är krångligt med sladd nu när jag börjat träna :banana: så skulle vilja ha lurar eller in-ear med bluetooth som jag kan använda med telefonen eller datorn.
Verkar svårt att hitta några, har ni några tips? Jag vill ha bra ljud (vem vill inte det, haha).

Kanske finns lurar med inbyggd spelare? = ingen sladd = bra
Alternativt så skulle jag kunna köpa en liten MP3-spelare att ha i bhn. :D Lite smidigare än telefon kanske.

Hur har ni löst det?

Sv: Vad har ni för lurar vid träning?

Jag har ett Nokia BH 111
Nokia-BH-111.jpg
ihopkopplat med min iPhone 4. Knäpper fast headsetet i BH:n och snor sladdarna ett varv vardera runt BH-banden. För mig funkar det bra.

Det headsetet är milsvitt mycket bättre än Apples eget.

Fyndigt att den heter BH 111. :D
Är det bluetooth? Den kanske inte passar min telefon (har inte iPhone) annars.

Edit: Såg nu att det är bluetooth och den finns i ROOOOSAAA :banana:

Senast ändrad:

De är nånstans mellan 90-100 cm. Hittade inget att mäta med men från golvet till midjan på mig o jag är 164 cm. Man kan dessutom byta ut lurarna, det är en vanlig 3,5 mm plugg.

Ok. Tack! Färgen är ju fin :d men helst hade jag velat ha sladdlöst. Iofs var den inte dyr så man har väl råd med både och.

Jag har ännu inte hittat någon helt sladdlös BT som har tillräckligt bra ljud. Dessutom är den som sagt var lätt att manövrera.

Roade småpojkarna med att fjärrstyra stereon i bilen då vi kopplat in min iPhone. Det tog ett tag innan de fattade varför det byttes/spolades i låtar ;).
Speciellt som jag hade stoppat ner propparna i BH:n så de såg ju inte att jag hade headsetet på.

Jättebra tråd, jag letar själv lite passivt hörlurar för sport till Iphonen.
Jag har redan lyckats förbruka ett antal "budget" varianter, vet inte vad jag gör men de går bara sönder, tror jag ibland har ryckt för hårt i sladdarna hur man nu lyckas med det.

Skulle helst vilja ha
Vattentäta!
Hållbara! :)
Bluetooth (plus i kanten)
Byglar runt öronen - har svårt med de in ears då de ofta ramlar ur. :p

Kan tänka mig ca 400kr har letat på diverse auktionssiter och webshoppar men inte hittat något än som fått mig att slå till så jag vill oxå gärna ha tips! :D

Det smidigaste vore ju lurar med inbyggd MP3 men det verkar inte finnas. Konstigt.

Jag har ett par Urbanears Medis:
2739_e85c8fdab4-product_wide_ue2.jpg

De sitter kvar när jag springer och enligt en tråd på Funbeat så tål de svett (ingenting som jag har reflekterat över överhuvudtaget måste jag erkänna :o, jag har bara kört), dock har jag inte hittat info om ifall de är "helt" vattentäta. Jag har sprungit med dem i regn en gång åtminstone. Jag tycker att det är väldigt bra ljud i dem, särskilt jämfört med Apples egna skitdåliga lurar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 815
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker... 2
Svar
26
· Visningar
1 754
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 821
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka