vad har ni för pulsmätare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare jassica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 181
Sv: vad har ni för pulsmätare?

polars klockor är trevliga, enkla att använda... inte billiga men väl värda pengarna.. deras service är ypperlig.. jag har bytt flera pulsband utan att det kostat mig något efter garantitiden löpt ut.

Fast de är lite snurriga i bland... :D

Men otroligt bra service.

Jag har också den trådlösa och den funkar helt OK för det mesta.
Ett tips är att skicka efter från exempelvis England, blir mycket billigare även inklusive frakten!

Pulshandtaget funkar jättebra på en del hästar och på andra blir man tokig för antingen visar det ingenting eller dubbelt :confused:

Funderar på att köpa pulsklocka. Är det nån av er som har Polar Horse CS600X Trotting ellerPolar Horse RS800CX? Vad tycker ni om dom?
Ni som inte har de, vad har ni för sort?

Mvh

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: MayGrace
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
336
Senast: Gabby_Ossi
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
429
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka