Vad har ni för sadel?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 50
  • Visningar Visningar 8 425
Sv: Vad har ni för sadel?

Vad har ni för typ av sadel? Reiningsadel
Märke? Premier
Färg? Rödbrun med vitt horn & stigbyglar
Bilder? Tog den bild där sadeln syntes bäst...

Nu har jag en sadel från Gomeier, Diamond C
52226589-M.jpg

http://www.gomeier.com/shop/openstore.htm

Hej!!!

Jag rider dressyr så jag har en Apaloosa Prestige. Sen har jag även en Apaloosa Golden Star till hoppning :)

Vad kostar din sadel i svenska kronor?

Sadeln på bilden tillhör inte de allra dyraste i sortimentet, det finns mycket dyrare sadlar. Men firmans koncept är att de åker ut på plats och provar ut sadel, det står ju inga priser på deras hemsida så de är lite hemliga.

Jag gav ca 25.000:- för denna sadeln.

Okej. FInns det några återförsäljare i sverige?
Din är sinnessjukt snygg

De åker ju runt själva med en stor buss och provar ut sadlar. Men om man får ihop tillräckligt med intresserade så borde man ju kunna få dem att åka till Sverige också. Annars är det begagnat förtsås. Det finns ju alltid att få tag i.

http://www.wittelsbuerger.de/

Här samt på E-bay kan man ju söka efter begagnat. Eller kontakta Gomeier´s direkt, de har alltid beganade inbytessadlar.

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Puh
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 189
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V