Vad har ni för skor??

Iris71

Trådstartare
Jag måste köpa nya skor.... till mig alltså. Tänkte passa på nu efter sportlovet. Då borde det bli rea menar jag :bump:

Jag fryser väldigt lätt om fötterna så skorna måste vara varma. Vidare vill jag inte ha snörning då jag inte orkar snöra dem flera gånger varje dag. De ska vara sköna att både rida och gå i och de ska funka i stallet för övrigt, alltså tåla att mocka i.....

Nån som har nåt superduper tips?:banana: :bow:

Sv: Vad har ni för skor??

Blundstone!! Utan snörning, med stålhätta!!
Kanonskor och hållbara!!

Kollade lite snabbt på internet....några slags jodhpursvariant??

Var? Pris? Varma? Funkar på sommaren oxå då? Står emot väta?

Vet tyvärr inte så mycket mer var man hittar dem... Jag har haft dem året om med en socka i under vintern. Sedan impregnerar jag dem med läderspray lite då och då. De e gjorda av läder. Fungerar ju dock inte som stövlar, men de står emot väta mycket bra iallafall! Har haft mina i 3 år nu. Skall snart köpa ett nytt par jag med! :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
726
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 241
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 614
Senast: Buongusto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 315
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka