Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gång har jag reagerat på vad en person köpt. Det var rätt många år sen. Personen framför mig köpte en delicatoboll (plus lite annat). Delicatobollen var inte förpackad och kunden la upp den på bandet som den var. Kassörskan reagerade inte utan lyfte upp den, vägde den, knappade på kassaapparaten och gav den till kunden. Det måste ha varit dolda kameran eller något.
...
Men så kom det en "räddande ängel" och radade upp halv/helfabrikat, enportionsrätter, och annat som skulle få diverse dietister att slita av sig håret (nåja...!) och då kändes det lite bättre
De som kändes bäst var de som köpte snabbmakaroner, denniskorv och ketchup, det framkallade barndomsminnen att fokusera på![]()
Jag med, var tvungen att googla för att förstå vad som var så konstigt med socker och jäst![]()
KL
Jag handlar ganska udda. Massor med grönsaker och vegetariskt, sen går jag loss på grisfötter, märgben och knorrar till hundarna, men jag antar att folk fattar att det inte är jag som ska käka grisfötter![]()