Vad har vi gjort med Husqvarna?

MikaTela

Trådstartare
Ja, jag har sett ett par alternativ hur folk har ändrat på gamla Husqvarna symaskiner.

Jag själv har tagit bort symaskinen och har det nu som tv-bänk i min etta.
Har inga bilder på det än men kommer snart.

Så visa vad ni har gjort!

(lånad bild):

b4dfef66.jpg


NU?
 
Sv: Vad har vi gjort med Husqvarna?

Jag har en liknande fast från Singer, jag har symaskin nedvikt (ja, man kan vika ner den i en "träficka" under bordet och använder således bordet som - tada - sybord för min elektriska vanliga symaskin! ;)
 
Sv: Vad har vi gjort med Husqvarna?

Har en gammal amerikansk elektrisk maskin som man viker ner i bordet som just nu används som sängbord i gästrummet/kontoret.
 
Sv: Vad har vi gjort med Husqvarna?

Jag har en gammal symaskin som är inbyggd i ett skåp som jag har akvariet på. Min farmor har säkert vänt sig åtskilliga gånger i graven pga det
 
Sv: Vad har vi gjort med Husqvarna?

hus140.JPG


Lagt på en ekskiva (spill från bänkskiva) och har som bord i trädgården. Har lite pynt på det. Har inte tagit itu med trädgården ännu, så det står lite provisoriskt där det står. Men ganska trevligt!

Jag har ett på salongen där vi sitter med manikyr. En kompis har som databord och två kompisar har i trädgården. En av dem har vitt underrede och en av dem har en betongplatta uppepå. Fint vilket som!
 
Sv: Vad har vi gjort med Husqvarna?

Ja det är ju det som är så trevligt med dessa, dom går att ha till så mycket och folk kommer med så nya fräscha idéer. :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 822
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 549
Senast: Grazing
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 035
Senast: tuaphua
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 404
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp