Vad heter denna Bagge?

karamelldrottningen

Trådstartare
Detta är någon form av skalbagge, eller hur?
Men vilken sort? Har sett flera nu och denna kröp runt i lakanen :wtf:

8F6D77EB-869F-47E7-B3FD-1788B051C551.jpeg


Ser att bilden blev suddig. Men den är alltså svart.
 
Säger också stor mjölbagge. Den ska inte vara ”farlig” eller någon direkt skadeinsekt eftersom den lever utomhus och kommer in ibland. Men är det många skulle jag i alla fall ringa Anticimex.
 
Jag visade bilden för min särbo som har jobbat som skadedjurstekninker. De är för dålig bild för att se vad de är för skalbagge
 
Jag får in liknande men de är större än 1,5 cm, snarare 2 cm eller kanske 2,5 cm. Vet inte vad de heter men jag brukar slänga ut de jag hittar och inte bry mig mer.
 

Liknande trådar

Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 548
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 745
Senast: Breaktown
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
858
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 243
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Tälta med hund
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp