vad heter era katter?

Sv: vad heter era katter?

Julia och Ida (fast Ida heter egentligen S*Skäves Zantizzima, men det kan man ju inte går runt och säga).

Och så har jag haft dessa luddisar (men tyvärr finns dom inte längre)

Tasja
Tessy
Lina (S*Mumindalens Lunneljus)
Emma (S*Skäves Penelope)
Jonna (S*Skäves Cadzilla)
Amanda
 
Sv: vad heter era katter?

Jag har så dålig fantasi... :o

Min första katt var jag med vid förlossningen (var kattvakt åt mamman)
så han fick heta Bäbis resten av sitt liv.

2-åriga katthonan fick heta Tiss (Teissetatten), 1års sköldpaddan fick
heta Paddan och hennes syster Pipan....

Skjut mig... :crazy::angel::D
 
Sv: vad heter era katter?

Mina två älsklingar heter Ernst och Bebis. :)
 
Sv: vad heter era katter?

Min katt heter Sten ^^ hah !
Kallas för allt möjligt typ: Kisse-Sten, Stenare, Stenis och mkt annat.. När mamma elr pappa ser honom på diskbänken elr nåt bord (där han inte får vara) heter han tydligen kattjävel :S x)
 
Sv: vad heter era katter?

Min heter Charles Manson, men kallas för Manson. Han fick sitt namn för att jag tycker många av dagens katters namn är allt för vanliga.

Han kallas även för terrorist.

(när jag fick honom så hette han Karl-Alfred, ni vet, han som är i serien, som blir stark av spenat)
 
Sv: vad heter era katter?

En svartvit bondkatt, 4 år: Zita aka Misse

En russian blue, 3 år: Felicia aka Grålle

Felicia skulle fått nåt tjusigt ryskt namn först, förra ägarna kallade henne Flisan vilket vi tyckte var lite trist. Men sen när vi fick hennes papper såg vi att hon hette Felicia egentligen, så då fick hon fortsätta heta det.
 
Sv: vad heter era katter?

kl


Vår lilla dam heter Svea :D
Både pappa och svärfar har på nåt sätt fått för sig att hon heter Selma
 
Sv: vad heter era katter?

KL

Min älskling heter "King Arthur" och kallas Arthur eller Artis.

Måste bildbomba lite, har inte ens visat honom innan på nåt forum hihi!
halvbebis ;)

lite äldre...

och pyttelite äldre igen...är nu 1 år och 4 månader. Kommer från Micares siameser i Stockholm, är min prins! (Tack Ninni)
 
Sv: vad heter era katter?

Mina heter Skunk, Pumpan, Pelle och Zita

Skunk heter så, för att hon fiser så fort man lyfter henne, ljudligt!:eek: Egentligen heter hon Zelda, men vi säjer alltid Skunk, då hon lystrar till det. Vi tänker inte på, att nån kan tycka att namnet är fult, utom då man ska till veterinären, då brukar hon skrivas in som Zelda.

Pumpan heter så, för han föddes på Halloween, och barnen hade "namntorka".
Pumpkin Pie är namnet hos veterinären.

Pelle skulle egentligen heta Rocky, men Pelle Svanslös visades på julkalendern, och barnen ville att katten skulle heta Pelle. Per Olsson står han reggad som.:rofl:

Zita, är efter min katt, som jag hade som liten, och de hade samma färg, och då blev det Zita.
 
Sv: Re: vad heter era katter?

Mina Kissar heter !

Tigra
Mojzan ( Hennes riktiga namn key to fames iceblue crystal )
Sen en som nyss flyttade heter Lilja !

:)
 
Sv: vad heter era katter?

Min katt heter Lily Allen (kallas Lily) och den som ska hämtas om några veckor kommer att heta Katy Perry :D
 
Sv: vad heter era katter?

åh, sjukt bra namn ju! kanske ska döpa min nya till amy winehouse då? :D har redan en buddy holly, fast hade velat ha ett ballt namn på b till nya lilla flickan oxå :)
 
Sv: vad heter era katter?

Vår lilla dam heter Svea :D

Vi har också en Svea (fast hon är inte så liten numera...:p) Det är ett fint namn.
Sen har vi hennes son Zickzack och nyss fick vi ta bort vår älskade gamle Sotis. :love:
 
Sv: vad heter era katter?

Mina katter:
Cassandra och Esteban. Båda är huskatter

Syrrans:
Arwen, Ella och Greger. Greger har lite blue katt i sig eller va de nu heter XD dom andra e vanliga

Brorsans och hans tjejs katter:
Sigrid, Selma, Harry, Hector. Harry är okänd, hector är 75% maine coon 25% skogskatt. Sigrid och Selma är som greger.
Dom hade en katt som hette Doris förut, men hon blev påkörd :cry:

Doris och Harry fick kattungar tillsammans:love:
och ungarna är Sigrid,Selma och Greger =D



Hoppas ni förstår, blev lite virrigt XD
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
770
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
636
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp