vad heter era katter?

Sv: Re: vad heter era katter?

Våra katter heter:

Oskar den II - kallas bara Oskar eller Mawe.
Missisippi - kallas Missi
Lille Kissen - det var krig i familjen då denna skulle döpas så det slutade med att han eg inte fick nåt namn, men du både heter han och kallas för lille kissen.
Sofia - har inget smeknamn :)
 
Sv: Re: vad heter era katter?

mina kissar heter
Nisse,puzzel & Elvis :)
Har även haft fler katter m lite knasig namn som Orakel,Spektakel,Ojsan,Papper & Trassel :)
 
Sv: vad heter era katter?

Mina katter heter Greta och Morran. Morran var en Morris som liten men när hon skulle kastreras var hon en flicka och fick byta till ett flicknamn.
 
Sv: vad heter era katter?

KL

Yoshi och Ariel.

Ariel fick sitt namn eftersom hon alltid lyckades hamna i vatten.. Hundens skål, toaletten, badkaret - name it. Egentligen skulle vi tagit hennes syster, som skulle hetat Yuna, men Ariel var mycket mer personlighet, vilket vi VERKLIGEN har fått äta upp!! Hon är lite FÖR mycket personlighet ibland .. -_-
 
Sv: vad heter era katter?

  • Tiger
  • Dallas
  • Morgan
  • Missan (aka Misseman & Nasseman, rrrrrrrysligt fult det sista)
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
605
Senast: Hazel
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
918
Senast: Bison
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp