Vad heter forl på engelska?

Rhodugune

Trådstartare
Någon som vet? Min katt och jag bor i södra England och behöver veta så jag kan kolla upp om försäkringen täcker det eller inte.
 
Det kallas också TR (Tooth Resorption). FORL står för Feline Odontoclastic Resorptive Lesions. Bolaget bör absolut veta vad det är. Lycka till!
Tack, då vet jag. Visste inte hur jag skulle förklara vad jag var ute efter om de inte hade hört talas om om FORL för att det hette något helt annat på engelska.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
504
Senast: Catsu
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
511
Senast: tott
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 630
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
948
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp