Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Han reds av sin vanliga ryttare, dottern på Hofsstödum (vuxen kvinna) när vi var ute och red tillsammans och Kapall var alltid den minst flotta. Väldigt stabil och ren, men aldrig flott. De hade hela stallet fullt av 100 ggr flottare hästar
Med risk att komma långt från ämnet så vill jag bara berätta att jag köpte ett sto från Hofsstödum förra julen..hon ser precis ut så där! Fast nån stl mindre..
Och som sagt tidigar så har vi ju en vit dröm hingst i Sverige..den underbara Ypsilon.. www.gronagangen.se
Jag har en -07 efter honom här hemma, han är lika snäll som kapall låter det som iaf
En helt underbar 4 årig val som är toltalt orädd, trygg och gillar barnen. Han kommer att bli en utmärkt familjehäst med medel bra gångarter, allstå inga super gångarter men föll för honom vid första ögonblicket
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...