Vad i H*VETE är det med penselj*veln??

Filifjonkan_

Trådstartare
Nu blir jag arg!
Nån som är bättre på ps än mig som kan säja vafan det är för fel, när man inte ser storleken på penselverktyget, utan bara mittpunkten på själva penseln? jag vill väl se var jag målar, inte bara sätta ut saker lite i blindo, i förhoppning om att penseldiametern inte är för stor?

Nåt bra kortkommando kanske?
 
Sv: Vad i H*VETE är det med penselj*veln??

Edit / Preferences / Display & Cursors. Sätt Painting Cursors till Brush Size.
 
Sv: Vad i H*VETE är det med penselj*veln??

bara för att jag råkar ha ps på svenska :p
Men som tur är är jag en språkbegåvning..

tack! :bow:
 
Sv: Vad i H*VETE är det med penselj*veln??

Ser att du redan fått svar, men det kan ibland också vara så enkelt att man tryckt in caps lock. :rofl:
 
Sv: Vad i H*VETE är det med penselj*veln??

haha, satt och bankade lite på den i min desperation :D men det var inte där felet låg, tack gode gud.

Caps lock skulle egentligen avlägsnas från tangentbordet, finns väl ingen värre tangent att trycka in av misstag? :rofl:
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
776
Senast: Rosett
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 348
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 673
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 016
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattsnack 10
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp