Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ två sekunder efter att jag funderade med finaste fina @bumpo om bussföraren skulle ringa ikväll eller inte så ringde han :D
Han skulle ringa imorgon kväll också sa han! Är verkligen SÅ glad över att äntligen ha fått kontakt med honom! :love:
Synd bara att det dröjde 2,5 månad innan det blev av... :o
 
Det finns fladdermöss som äter fåglar och andra små varelser. Vet dock inte om de sorter som lever i Sverige tillhör de varianterna.
Läste på lite snabbt och dessa fladdermöss verkar inte finnas här. Det som förmodligen hände var att fladdermusen var på jakt efter insekter och de håller sig tydligen vid träd på natten. I just det här trädet fanns alltså även sovande fåglar, som antagligen blev störda av fladdermusen.

Men läskigt stor var den...
 
VAD gör jag vaken vid denna tiden? Har vekligen inte kunnat sova sista veckan. Nåja om man skulle åka till gymmet vid fem kanske. Får sova på dagen så jag orkar med kvällens besök. :p
 
Dricker kaffe och försöker hitta ngn form av energi. Snart dags att köra iväg och sätta igång sista utbildningnshelgen för denna omgång.
 
Äter frukost i bilen. Morgonfodring och utsläpp. Försöker väcka liv i mig själv, har knappt sovit inatt så det är lite zombietillstånd.
 
Här skiner solen också :heart Och det är kallt, minus åtta :eek: All snö har inte smält bort än, men den är på god väg.

Vad det är skönt att vakna tidigt. Jag har hunnit med en hel del utesysslor redan. Nu ska jag värma mig med kaffe och slöa ett tag.
 
Sitter och väntar på bussen mot jobbet, där det vankas kurs hela dagen. Tyvärr går inte bussarna så ofta en lördagmorgon så det är 30 min väntan på stationen :wtf:
 
Det är aktivitet i byn idag, massa bilar som åker förbi. Det är skogsmässa i skogen här idag. Får hoppas de inte har utställning där vi tänkt rida så varken de eller vi störs så mycket. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 595
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 114
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 592
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Hur ser det ut hos er på höfronten? Nordvästra Skåne inte lika illa som i fjol men det har ändå varit ganska lång torka nu i maj när man...
2
Svar
20
· Visningar
1 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp