Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi ska inte gå in på när jag var färdig med universitetet... :cautious:

MEEN jag blir ju leggad på Bolaget lite nu och då plus att särbon har fått flera kommentarer om vilken ung tjej han har. Han är två år äldre än mig :rofl:
Jag blev nekad att köpa cig på konsum i min lilla håla för att jag inte hade leg med mig i förra veckan ju. I min pyttehåla där jag är född och uppvuxen. Bli leggad på systemet är standard. Till och med när jag köper från det alkoholfria sortimentet. :rofl: Jag har sjuk åldersnoja. Åt båda hållen. Vill inte bli gammal och vill inte verkar för ung heller. Jobbigt det här ju. :D
 
@LadyCovergirl jag får väldigt ofta frågan om jag ska åka på hel eller halv biljett på bussen. Skiftet går vid 16... där är det svårt att bli komplimerad. Jag är 30 för guds skull.

Jag åker inte buss så himla ofta och när jag gör det så köper jag biljett i appen. Därmed kan jag inte uttala mig om det. Vet dock att jag för typ två år sen per automatik fick en ungdomsbiljett. Märkte det när jag skulle göra bytet till nästa buss :p
 
Jag åker inte buss så himla ofta och när jag gör det så köper jag biljett i appen. Därmed kan jag inte uttala mig om det. Vet dock att jag för typ två år sen per automatik fick en ungdomsbiljett. Märkte det när jag skulle göra bytet till nästa buss :p
Jag har oftast kontoladdning så inga problem där heller men de få gånger jag köper resan kontant så får jag frågan. Känns inte värt det om det skulle bli kontroll faktiskt :p
 
Jag har oftast kontoladdning så inga problem där heller men de få gånger jag köper resan kontant så får jag frågan. Känns inte värt det om det skulle bli kontroll faktiskt :p
Om jag åker buss är det så korta sträckor att jag utan dåligt samvete åker som ungdom :o
Har varken råd eller lust att betala över 20:- för så korta resor som jag oftast gör.
Speciellt inte när kollektivtrafiken är så himla dåligt planerad och bara blir sämre :cool: Har inte varit några problem hittills, och de gånger jag sett kontrollanter har jag haft sån tur att jag haft vuxenbiljett :D
 
Sitter och njuuuuuter av mitt svala sköna kontorsrum. AC is da shit. Fattar inte att jag har suttit och lidit i så många somrar :meh: . Det är ju lite sjukt att man ska behöva fixa sånt själv, men tur man har en sambo med kontakter :love:
Kommer dock INTE lämna kvar den när jag går på semester :cool::devil:
 
Lagar mat, och kikar på gubbarna på gården som tyckte att det var för varmt ute så de satte sig i maskinhallen. Håller med dem, så smultronen får kanske planteras senare :up:
 
Om jag åker buss är det så korta sträckor att jag utan dåligt samvete åker som ungdom :o
Har varken råd eller lust att betala över 20:- för så korta resor som jag oftast gör.
Speciellt inte när kollektivtrafiken är så himla dåligt planerad och bara blir sämre :cool: Har inte varit några problem hittills, och de gånger jag sett kontrollanter har jag haft sån tur att jag haft vuxenbiljett :D
Nu åker ju jag oftast längre sträckor men jag tjuvåker konstant på vagnen... :o
 
När jag startade bilen för att åka till verkstaden hade den självläkt under natten. Åkte dit ändå och vi bestämde att jag kommer tillbaka när den kraschar igen. Jag har aldrig förr tänkt på hur mycket man tittar på hastighetsmätaren och sånt när man kör bilen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp