Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på dåligt humör. Kunde blivit glad av att mina beställda tjänstekläder hade kommit men personen som kan lämna ut kläderna var inte på sitt rum :mad:
 
Klippt framsidan. Nu är det bara gräset på baksidan kvar och sen lite jobb med röjsågen. Men den får jag hämta på jobbet en dag sen
 
Inväntar att mobilen ska ladda lite mer procent så runkeepern kan mäta min distans vid cyklingen, jag och min lila pärla ska plocka vildhallon. Eller ja, cykeln ska ta mig till hallonen så jag kan plocka. Dags att fylla frysen inför framtida bak :angel:
 
Det är strålande sol och väldigt varmt ute. Den här gången ska jag försöka låta bli att klaga för både hö och bete behöver solen i några dagar nu. Dags att gå ut till stallet för att pyssla om hästarna, behöver även plocka upp stegen som står inkilad bakom två rundbalar, hur tänkte jag där?
Inom en vecka kommer anticimex och ska sanera bort tre getingbon, två i husväggen och ett i stallväggen.
 
Nu vet jag varför min kropp är så slö och trött! Jag fick mens igår, tack Gud för den födelsedags presenten :rage:

Jag hatar att ha mens just pga att rent fysiskt blir ett vrak några dagar innan och några dagar efter att jag fått den.
 
Bråkar med telia... :banghead: Internet försvann och kom inte tillbaka förrns jag hade gjort en felsökning på deras hemsida, där de då givetvis säger att det är fel på min utrustning... :banghead::banghead: Väldigt märkligt att det bara hoppade igång då innan jag rörde min utrustning... :grin: Problemet har varit återkommande under många år, serviceteknikerna menar att stationen är för gammal och för långt ifrån vårat hus och det finns egentligen inte så mycket de kan göra, men att få telia att erkänna det. :meh: De vill ju helst klippa ledningar och säga att vi ska använda mobiltnätverk men det fungerar rätt kasst hemma hos oss. :meh:
 
Jag tror att jag ska vänta en stund med att gå och handla. Läser Min mormor hälsar och säger förlåt och gråter. Den är så förbannat fin. @Ninnurur hur många gånger kan jag läsa om den innan den tappar tror du?
Det är nog en sån bok som aldrig kommer att tappa nåt. Prova att lyssna på den så får du ännu en dimension!
Vad tror du om nya boken förresten? Den ska ju vara djup och seriös jämfört med de tidigare! Känns som om allt han skrivit har både massvis av djup och seriositet ju. :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
693
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
475
Senast: sweep
·
Svar
1 845
· Visningar
98 705
Senast: Wille
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
3 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp