Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska strax iväg med tåget. Åska och regn ute. Blev en välbehövlig tupplur tidigare på eftermiddagen.
Imorgon jobb och operation av äldsta marsvinet :nailbiting:
 
Detta med att vara sjukskriven är ju fan inte bra för ekonomin. Dels typ ingen inkomst och dels har man alldeles för mkt tid över till shopping :p Kaozz alltså. Har nu köpt årgångsviner för några tusenlappar för mkt och tänkte sätta mig hemma i min ensamhet och avsmaka tillsammans med massa lagrade ostar från hallen. Känner mig som den kvinnliga motsvarigheten till Edvard Blom typ. Kaozzzz....
 
OMG stilmässig skräckfilm mao :p

Eller hur, jag har en sådan hatkärlek för programmet egentligen för jag gillar ingen av dem särskilt - Susannah kan jag ta men Trinny är så sjukt skrämmande och det är så jääävulskt fokus på att alla ska vara 'sexiga' trots att många ser så obekväma ut i vad de plockar fram, med all rätt. Men jag gillar att se förändringar och höra deltagarnas historia. :D
 
Dragit på mig något mer stilmässigt än mina randiga pyjamasbrallor med hål i rumpan. Nämligen mina hysteriskt prickiga träningstights. Passar perfekt när jag ska köra tonåringens mopedbil upp till Coop för att kasta återvinningen. :rofl:
 
Efter regn kommer solsken och mer regn haha.
Har i alla fall varit till affären nu
Så nu kan jag baka mer scones även om jag köpte bröd :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
606
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Svar
788
· Visningar
41 318
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp