Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger i sängen och lyssnar på min lilla tant till hund som ligger och smågnyr i sömnen. Ganska tagen efter veterinärbesöket i dag då vi var tvugna att dra ut 4 tänder.

Älskade lilla hund ❤
 
Ska lägga mig. Fick världens panikångestattack tidigare i kväll. Var länge sen. Tack och lov för världens bästa fästman och hundar. Labben hade lagt en boll i mitt knä under tiden märkte jag sen. Han gör ofta så när jag mår dåligt, hjälper det inte med bara hans närvaro så hämtar han sina leksaker till mig :love:
 
Dax att sova och hålla tummarna att det inte blir regn då vi har 16-17 ha nerslaget och tänkte ta torrt på nästan allt !
 
Jag har forsokt lasa ikapp flera ganger i dag, men det har bara resulterat i att jag last lite randomly har och dar. :p Jag har inte sett sa mycket mer an att @tornblomma motte Greven helt oforhappandes och att Bumpo satt och var lycklig pa baksidan.:)
Nu sitter jag i ny huset med ett STORT glas vin. Som jag verkligen gjort mig fortjant av. Vi (jag! maken backar inte trailers) forsokte backa in husvagnen pa var nya tomt ... och korde over vattenledningen pa kuppen, vilket resulterade i att den nyfikna grannen till hoger kom stolpande in i huset:meh:. SA ... vi har nu haft staden har for att laga vattnet och ett gang som tog ner staketet till baksidan sa vi kan backa in fran baksidan ... Jag har nu trostat mig med en halv flaska riktigt bra vin (som rakade vara lattatkomligt) och en "Swizz Melt Pizza" som var HELT fantastiskt god. Tyvarr. Nu vet jag var man bestaller dem fran:cautious:
 
Slöar framför datorn (uppenbarligen) med en kopp te bredvid mig.
Försöker ladda till att gå ut och leka eller göra nytta (valfritt än så länge, ju senare på dagen det blir desto mer kommer det att väga mot "göra nytta" om jag inte gjort något vettigt handtag).
Det känns lite trögt idag.
Dagens "göranytta" handlar om att olja in två par ridstövlar och två sadlar, rengöra och olja in tre sadelgjordar, byta stigbyglar på en sadel.
Och försöka komma ihåg vad jag har glömt (alltså: inte försöka minnas de saker jag vet att jag glömt, utan försöka se om jag glömt något väsentligt).
imorgon är det nämligen dag ett av SM för fjordhästar och dit ska jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
598
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Svar
774
· Visningar
40 512
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Burkfisk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp