Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog med mig filten och godispåsen och sitter nu vid lekparken. La ut en ny lure när den andra tog slut :)
 
Sitter och försöker andas och koppla av, precis skickat iväg ett mail till länstrafiken.
Höll på att krocka med en buss imorse på väg till jobbet, som körde ut från hållplats på 70-väg, trots att jag både ljustutade och tutade när jag såg att bussen började köra ut. Var glad jag hade personbilen, då jag var tvungen att tvärnita för att inte krocka med bussen, då jag fick möte så jag inte kunde köra om. Tänk om det hade varit lastbilen, då hade jag rammat bussen trots att jag försökt bromsa.. :crazy: :crazy: :crazy:
Tyckte mest synd om passagerarna, är inte chauffören mer rädd om dom än så? :down: :down:
 
Fick en hel del gjort idag. Eller ja, nästan en hel del gjort.
Då mamma kom hem tidigare så åkte vi till hennes uppsagda kolonilott för att hämta lite blommor som fanns kvar som är hennes. Hon har egentligen lotten till Maj nästa år men då hon tröttnade p.g.a. inbrott och stulna saker så slutade hon och lät andra ta över men på villkoret att dessa blommor ska vara kvar tills det är läge att gräva upp dem vilket var okej sade dem men nu hette det tydligen annat. Så bara för det så tog jag även med mig "blomstaketet" som var ett väldigt fint trästaket som @åke kan få ärva om hon vill.

Nu ska jag diska. Köpte massa engångsportionsformar på Dollarstore som såldes för 5kr/st så någon handlade en del.. *vissla*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
620
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter Sju nationer finns representerade bland de tio startande i årets upplaga av Indoor Eventing under Sweden International Horse Show...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 898
Senast: Sel
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp