Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså får gå ner och köpa nån typ fluorskölj imorgonbitti innan jag travar iväg dit :p Lyckligtvis har jag hittat ett nytt ställe typ granne med mig som jag kan behandla mig själv på! Passar mig perfekt pga lat :p

Vad gör du på Karolinska?? Hoppas att du har bra utsikt iaf! :p
Haha! Och tugga tuggummi genom behandlingen? :p

Video-eeg. Jag ska ligga i sängen tills de har vad de vill ha. Om jag vill kan jag stå bredvid sängen med och gå fram och tillbaka i en 2x1m ruta. Går jag utanför ser inte kamerorna mig. Är inne på dygn 2 och ska räkna med en sådär 12 till. Kanske mer, kanske mindre. De skrev en vecka i pappret man fick hem, säkert för att man inte ska bli rädd och avboka för här pratar alla om 2 veckor. Utsikten... Alltså.. Jag hade velat se när helikoptern landade på den där plattjäveln :cautious: Resten är typ.. byggnader. Fjäll hade varit coolare i så fall.

Video-eeg. Jag ska ligga i sängen tills de har vad de vill ha. Om jag vill kan jag stå bredvid sängen med och gå fram och tillbaka i en 2x1m ruta. Går jag utanför ser inte kamerorna mig. Är inne på dygn 2 och ska räkna med en sådär 12 till. Kanske mer, kanske mindre. De skrev en vecka i pappret man fick hem, säkert för att man inte ska bli rädd och avboka för här pratar alla om 2 veckor. Utsikten... Alltså.. Jag hade velat se när helikoptern landade på den där plattjäveln :cautious: Resten är typ.. byggnader. Fjäll hade varit coolare i så fall.

Fyfan låter inte jättekul! :arghh:
Får du besök och så, så att du inte är helt isolerad?

Alltså får gå ner och köpa nån typ fluorskölj imorgonbitti innan jag travar iväg dit :p Lyckligtvis har jag hittat ett nytt ställe typ granne med mig som jag kan behandla mig själv på! Passar mig perfekt pga lat :p

Vad gör du på Karolinska?? Hoppas att du har bra utsikt iaf! :p

Är ett äpple och drick mjölk. Expressen har lärt mig det!

Fjäll är :love: :love:

Har flyttstädat en lgh ikväll. Min rygg hatar mig nu :meh:

Imorgon ska jag ringa läkaren så dom får kolla upp den. Gör sinnessjukt ont ibland och jag kan inte räta på mig efter att ha stått framåtlutad.

Jättebra när man städar :angel:

Fyfan låter inte jättekul! :arghh:
Får du besök och så, så att du inte är helt isolerad?
Jag får ta emot besök. Eget rum och väldigt fria besökstider. De har som "ramar" men när jag har eget rum säger de inte så mycket om jag har dem kvar längre. Det har gått ok än så länge men jag ska nog kalla hit man och barn i helgen. Min faster skulle ha kommit förbi idag men hon blev sjuk såklart. Jag vet inte om jag längtade mest efter besöket eller tofsen hon skulle ta med sig :D (håret fastnar i tejpen de tejpat ihop alla miljoner sladdar med).

@ainasoja fjäll är ju supermysigt både att röra sig i och se på håll.

Jag får ta emot besök. Eget rum och väldigt fria besökstider. De har som "ramar" men när jag har eget rum säger de inte så mycket om jag har dem kvar längre. Det har gått ok än så länge men jag ska nog kalla hit man och barn i helgen. Min faster skulle ha kommit förbi idag men hon blev sjuk såklart. Jag vet inte om jag längtade mest efter besöket eller tofsen hon skulle ta med sig :D (håret fastnar i tejpen de tejpat ihop alla miljoner sladdar med).

@ainasoja fjäll är ju supermysigt både att röra sig i och se på håll.

Hör av dig om du behöver något! Annars KRYA!

Min vän berättade i bilen på vägen hem från begravningen vad "musta" är. Höll på att spy och "åka ned i diket" p.g.a. det.
Nåväl, skönt att kunna tänka på annat och faktiskt fokusera på något som inte innebar döden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 088
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 980
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31