Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här vill jag läsa med - tror den passar migVäxlar mellan digital prenumeration på DN resp SvD.
Idag fanns en artikel på den tidning jag just nu INTE har.
Ingress:
Svär du som en borstbindare, är du konstant kåt, dricker du mycket och trivs bäst ensam? Då finns en stor risk att du tillhör de intelligentas skara.
Den artikeln hade jag velat läsa![]()
Vi försöker förtränga det imorgon då och ha det mysigt iställetJag tänker att det kanske blir bättre nästa vecka. Eller så.
Vi försöker förtränga det imorgon då och ha det mysigt istället![]()
Låter väldigt gottVad tänker vi om kryddigt kött, typ korean bbq?
Tror inte att du vill att jag ska komma@tanten kom och kitta fönster hos mig!!! Jag är värdelös på det... Jag kan betala i någorlunda hemlagad mat
F.Ö sitter jag på kontoret och fnissar lite för mig själv. Pratade med min bonusdotter (eller vad man ska kalla det) i telefon (hon gillar inte att tala i telefon) Hon hade åkt in till stan för att shoppa lite och skulle möta sin farmor.
Hon blev klar tidigare så hon gick hem till sin mamma som hon trodde var på jobbet...
Hennes mamma har tagit ledigt hela veckan för att partaja nu när Big Power Meet pågår och dejta en karl. Hon märkte inte med en gång att det var en extra person som låg och sov i hennes mammas säng, När hon gjorde det hade hon smygit ut för att ite väcka dem. Mamman hade vaknat och gått efter för att prata med dottern om hennes vän som var på besök.
Jag berättade för Davina hade det varit jag i samma sits hade jag högt ropat -Hej mamma jag är bara hemma för att hämta XX -Hej dåBonusdottern ångrade att hon inte gjort det när hon förstod att det var mer pinsamt för mamman än för henne
Sen är det lite dålig stil att skylla på Big Power Meet och tycker det är bättre att barnen är hemma hos sin far under helgen som de egentligen ska vara hos henne med ursäkten att det är bättre för dem. Däremot att lämna dem helt ensamma som 11 och 12-åringar en vecka under skolan är helt ok tydligen, men det är en helt annan historia.
Tycker det bara är roligt att bonusdottern vände sig till mig för att tala om detta![]()