Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
fåtölj... chokladbit... glögg... - andas efter en något kaotisk helg med "fre till nyss-gäster" + hela tjocka släkten var här och firade sonens 9-årsdag igår :p vi bor inte så stort lixom :cautious:
Känner mig överkörd av en ångvält just nu :crazy:

Mitt jäkla öga är gratis idag, får huvudvärk ala migränliknande och ont bakom ögat och inga värktabletter hjälper.

Bad sonen rasta hunden innan jag lägger sig, jag ska inmundiga både sömn och insomningstablett nu så jag kan sova och hoppas på att det blir tisdag illa jävla kvickt för detta knäcker mig!

Jag fixar min normala värk och trötthet utan problem men när det tillkommer något extra så klappar kroppen liksom ihop? Bläää

Känner mig lite nervös.. hittat ett hus men en timme bort från min stad jag bor i nu, kanske bra att börja om lite på nytt? en timme är ju inte så himla långt iaf

Suck.
Har eldat lite för ivrigt i vedpannan så nu får jag hälla i kallvatten.
Men det tog inte så lång tid att få den att sluta koka, i och för sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 453
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka