Jag flyttar och varvar ner efter tentaperioden. Älskar verkligen vårt nya hus 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, måste ha missat men hon gick igenom besiktningen andra gången alltså?Nu är hästarna inne. Annie är så fjantig med att vara ute i mörkret men nu är mesandet över, imorgon blir det normala tider - ute mellan 08.00 till 22.00 minsann![]()
Oh, måste ha missat men hon gick igenom besiktningen andra gången alltså?![]()
WOHOOOO!!! GRATTIS!!!Japp, det gjorde honDet finns lite skavanker att jobba på men inget som är nedsättande för funktionen som ridhäst allround, ej hård tävling. Hon ska helt enkelt ridas som jag red mitt halvblod med ks ett tag för att muskla sig, bli mer rakriktad och avslappnad i sin gång. Enklare att göra sånt utomhus än i ett ridhus som var det enda ställe hon reds på innan.
En timme är inte långtKänner mig lite nervös.. hittat ett hus men en timme bort från min stad jag bor i nu, kanske bra att börja om lite på nytt? en timme är ju inte så himla långt iaf
Jag gör det, hatar obäddade sängar. Skakar sängkläder, bäddar upp och lägger på överkastet det första jag gör när jag stiger upp och har glatt tvingat man och barn att stiga upp en halv timma tidigare för att hinna bädda ordentligt.Ingen dör av obäddad säng! (Möjligen kvalster) Några spännande böcker?
En timme är inte långt![]()