Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testar lite kläder inför imorgon och har på mig mina finskor och mina fötter dör redan nu :(
Men dom är så fina. Glittrar så fint så.

Just nu slappar jag i soffan med julmust, godis och Criminal minds. Väntar på Nightmare before christmas.
Funderar på vad man ska ha på sig i morgon, kidsen ville vara tomte och pepparkaksgubbe så har tvättat kläder som hänger på tork nu. :D

Känns lite ensamt här i soffan tycker jag, hade inte varit helt fel att ha någon att luta sig emot.

De meddelade att de omhänderta henne igår.
Lyckades fördröja det tills min advokat kan stoppa det men som de gjorde ner mig.
Som tur var är allt inspelat
Åh :(
Låter fruktansvärt verkligen, håller tummarna att advokaten får ordning på det och att hon snart är hemma igen

Fick faktiskt en komplimang av en äldre herre! Han bara: "det var en fin....öhm..
vad kallas det...öhm.. kreation du har på dig"

:rofl:
Jag har klampat in på systemet i dykardräkt som var både lera och rostfläckar på samt dyngsur, ja vad gör man när man kommer från jobbet strax innan stängningsdags och det fortfarande spöregnar,,,,,eller ja det var snöblandat regn. :p

Aha, lite omstrukturering i tillvaron alltså. :)

Det langsta jag nagonsin i mitt liv bott pa ett stalle ar 8 ar ... och det ar Farmen jag salde.:p Jag anser att man maste fornya sig och helst flytta nagon annanstans mellan 5 och 7 ar. I bland kan det dock ga att plugga eller byta jobb ett tag om man vill fornya sig, men jag gillar att flytta till nya stallen och nya utmaningar och har bott i 5 ar eller kortare pa varje stalle utom farmen.;)

Dags att sova efter nästan 2 timmars chatt med ragget från luciahelgen :heart
Dock strular magen pga dålig kost de senaste dagarna :banghead::turd: så får väl se om jag kan somna..

Har precis väckt både A och mig pga täppt näsa och hosta hos mig :down: smög ner och hämtade nässpray och ska snart försöka sova igen.

God Jul!

12357614_552680591560507_1305265167_n.jpg

Har precis väckt både A och mig pga täppt näsa och hosta hos mig :down: smög ner och hämtade nässpray och ska snart försöka sova igen.

Var forsiktig med nasspray ... det ar vanebildande MYCKET fort och man blir bara mer och mer tapt om man inte anvander det. Det tog mig nog narmare 6 manader att komma over tapt nasa sedan jag anvant nasspray under en vecka.:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 453
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 296
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 694
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka