Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians Jag har ju gått från ford Mondeo till passat nyligen så jag körde som en lus då det visade sig redan på gårdsplanen att passaten är som en smörklick i varm panna på snö med bra sommardäck :nailbiting: ,medans forden bara tuggar på utan att slänga med bakdelen.

Va sjutton kan man göra med massa vispad grädde som blev över efter våfflorna?
Råkade visst vispa för mycket... jag vet i alla fall en sak som herr-vill-ha-sex-med-dig skulle kunna tänka sig och använda det till... men nä.

Försöker få nån läkare att skriva ut min medicin (Panocod) eftersom den nästan är slut mitt i migränanfallet , men det tycks vara väldigt svårt som vanligt när min ordinarie läkare inte är på plats (det tycks inträffa enbart när han är ledig).
Jag menar jag är ju verkligen värsta knarkaren när jag avverkar knappt 30 tabletter på ett år. Det är ju bra att dom är försiktiga men hade jag velat ha antidepp så hade jag fått det utskrivet på utan att dom ens blinkar. Ibland blir jag så trött, och huvudet gör så ont att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen snart :crazy:

Försöker få nån läkare att skriva ut min medicin (Panocod) eftersom den nästan är slut mitt i migränanfallet , men det tycks vara väldigt svårt som vanligt när min ordinarie läkare inte är på plats (det tycks inträffa enbart när han är ledig).
Jag menar jag är ju verkligen värsta knarkaren när jag avverkar knappt 30 tabletter på ett år. Det är ju bra att dom är försiktiga men hade jag velat ha antidepp så hade jag fått det utskrivet på utan att dom ens blinkar. Ibland blir jag så trött, och huvudet gör så ont att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen snart :crazy:
Bor du långt från skaraborgs län?

Äntligen! jag har fått en läkartid kl 11 i morgon. Jag borde överleva tills dess... Visserligen ska jag nu övertyga denne nya läkare om att få just den medicinen (man brukar inte skriva ut den för migrän men den är den enda som funkar på mig) men det är ändå ett steg på vägen. Min läkare är tillbaka på måndag så jag ska be honom lägga Panocod som behövsmedin mot migrän så jag slipper det här.

Det är en bra motivation, hade samma motivation igår och jisses va effektiv städningen blev. Sen kom förvisso inte besöket, men jag fick städat. :up:

Hah. Det blev likadant här. Vännen hörde precis av sig och sa att det var så mycket folk ute att allt tog längre tid än planerat (det var lite saker som skulle fixas innan, det var också därför hon skulle ha vägarna förbi här). Såå vi tar det någon annan dag istället. Men ja, hemmet börjar se riktigt tjusigt ut (för att vara det här hemmet åtminstone) :p

Varför budar man på traderaauktioner och sen bara skiter i att betala eller höra av sig öht? Jaja, idioter finns det gott om. :meh:

Jag lider. :cautious:
Är hos föräldrarna och funderar över varför jag skulle komma hit överhuvudtaget. Mamma sitter konstant med hörlurar och sjunger( Falskt. Väldigt falskt) på karaokeappen. Omöjlig att prata med eftersom hon skiter fullständigt i att lyssna, alla ska bara höra hennes jäkla skrålande. :meh: Sambon hennes har gått och gömt sig framför en film på datorn. Antagligen för att slippa lyssna på eländet. Socialt värre.
Jag kan iof inte heller sjunga, men har åtminstone vett nog att vara tyst och inte tvinga folk att höra på skiten.
Ska dra hem och roa mig med dataspel och kokoskvarg istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 293
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka