Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh, hoppas hoppas. Jag vill att snön ska töa bort och isen... eller tja främst isen.
Jag håller med dig ,har +1 men vi skulle få mer snö på fredag,så det får bli däckbyte i morgon (kollade vädret innan jag kollade verkstadsdomkraften som ligger nerpackad efter flytten)

Jag håller med dig ,har +1 men vi skulle få mer snö på fredag,så det får bli däckbyte i morgon (kollade vädret innan jag kollade verkstadsdomkraften som ligger nerpackad efter flytten)
Ja, det är inte fel att va på den säkra sidan, men de pratar om att de ska bli kallare, så vi får väl se.

-14 här :meh: :p
Svinkallt! :cool:
Neeeeeeeeej....
bored.gif
bored.gif
bored.gif

Ska enligt smhi, snöa precis innan jag ska börja jobba igen.... lär blir kul.....
vilket påminner mig, undra om de lossat min lastbil än och om den som skulle göra det märkte att jag stängt av huvudströmmen? :p

:wtf: jag avskyr allt som har med vinter och kyla göra. Enda som är positivt då är julen och att sonen fyller :p

Godnatt, sov gott :)
*har inte somnat än*
Jag gillar dock snön och frosten, behöver dock inte va nån snö på vägarna, men det blir ljust å fint me lite snö nu i mörkret.

Ska försöka sova nu.....igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 299
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka