Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ljusa färger är alltid dumt när man har barn och är rädd för fläckar.
Nej, inga filtar här. Det funkar liksom inte. Min minsta är 7 veckor och mina andra 7 och 9 år och det betyder alltså att jag måste ha filtar på soffan tills minsta är i minst deras ålder och gärna ännu längre, det är dom och inte den minsta jag är rädd gör fläckar i dagsläget. Jag tänker inte vänta i 10 år på att kunna ta väck filtarna :p

Det är dessa färger vi väljer mellan.
AQFAAAACbgJodHRwczovL2NkbjIuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MTQ2OTI4NDU4N181NjgzYTliZmUwODdjMzU0OWM2ZjUyYzUuanBn

Den gråa färgen.
AQFAAAACfS5odHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MTQ2OTMzNjQ0MF81NjgzYTllZmUwODdjMzU0YTk4OGI5NGIuanBn

Den ljusa färgen, och den soffmodellen vi vill ha.
AQFAAAACX0JodHRwczovL2NkbjMuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MTQ2OTM1OTY0Nl81NjgzYWEwNjk2MDZlZTQ3NTA4MDUyMzAuanBn

Jag kan se alla fläckar framför mig. Eller så får ungarna sitta på golvet :D
Måste det vara precis den soffan?
Annars kan du ju kolla om klädseln är avtagbar och tvättbar :idea:
En kompis till mig har Ektorp från Ikea, vit ;) Hon påstår att det bara är att ta av klädseln och köra den i tvättmaskinen så är den fin igen...
Själv körde vi "latmansmetoden" och har skinn... :angel::D

Reflekterar lite över hur olik Rasmus är mot exet. Har två jobb, spelar inte tvspel/dataspel, är aktiv (cykel främst), har vänner som han faktiskt umgås med, lägger märke till saker (fick kommentar om vilken fin fruktskål jag hade, arv från gammelmormor så den är mig kär), ger komplimanger, är självgående (bäddar sängen, diskar efter varje måltid mm) osv... Exet var precis tvärt om, häckade bara framför tvn/datorn, umgicks sällan med vänner, gymmade ibland men annars inget intresse utöver tv/dataspel, sällan komplimanger och inte självgående för fem öre :meh:
Så skönt att ha hittat en "vuxen" karl äntligen! Trots att han bara är 1 år äldre :p

Varit och bowlat med dotra och en kompis till henne.
Jag kom sist Haha.
Sen käkade vi lite och åkte hem
Nu eldar jag och vi tar det lugnt.

Tittar på en dokumentär om katter, ska ta te strax och försöker ignorera den där krypande, jobbiga känslan av ensamhet. Spyr på att sitta själv vareviga kväll

Panocod och paraflex = något darrhänt men för tillfället smärtfri för första gången på en vecka! :bow:

Jag plockade nyss ägg hos vaktlarna och jag har fått ett som är dubbelt så stort som normalt :eek:

353188FE-3BD1-4FF7-9698-B3B1DF1CC649.jpg
Kanske blir som i klippet som delas på fb nu. Ett jätteägg som visar sig innehålla ett mindre ägg med skal och allt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 529
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 296
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 304
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 026

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka