Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så jäkla nöjd med mina mini-thermobars till boxarna! Vi har haft som minst - 20 här i natt och eftersom mina står på logen så är det lika kallt där och i går kväll ställde jag ut kallt vatten i hinkarna med en varm petflaska i och det var lite is på kanterna i morse men inte bottenfruset och hästarna har haft drickbart vatten hela natten :bow: :banana:

Ett tips, köp domd är mjuka hinkarna på typ Rusta och sätt i dina termobars! Då fryser dom nog inte alls! Hade sån hink till min dam och hon stog i kallstall och det vara bara hennes vatten som inte var fruset inne i stallet och då hade jag bara ett vanligt bildäck fyllt med gammalt hö som den stog i.

Borde samla ihop allt som ska tvättas (känns som om jag får samla ihop halva lägenheten..) men sitter och dagdrömmer om allt naturgodis som finns hos min mor. Efter tvättstugan ska jag dit och äta :angel:

Min huvudvärk är hanterbar idag och så även min magkatarr.... tror det blev en eller två för många GT i onsdags för min mage och mitt huvud.

Igår fick jag träffa min särbo några timmar eftersom vi tävlade samma tävling men fy vad jobbigt det är att säga hejdå även om han var här i helgen :(

Min huvudvärk är hanterbar idag och så även min magkatarr.... tror det blev en eller två för många GT i onsdags för min mage och mitt huvud.

Igår fick jag träffa min särbo några timmar eftersom vi tävlade samma tävling men fy vad jobbigt det är att säga hejdå även om han var här i helgen :(

Jag trodde jag skulle gå sönder i början när vi var ihop när han eller jag skulle åka :( Det har blivit bättre men är jag i dåligt skick är det värre. Nu ses vi ju ofta eftersom han åker förbi här när han jobbar men hamnar han i Norrland kan det gå över tre månader mellan vi ses :cry:

Jag trodde jag skulle gå sönder i början när vi var ihop när han eller jag skulle åka :( Det har blivit bättre men är jag i dåligt skick är det värre. Nu ses vi ju ofta eftersom han åker förbi här när han jobbar men hamnar han i Norrland kan det gå över tre månader mellan vi ses :cry:

Fy, jag hade nog sörjt ihjäl mig om det gick 3 månader mellan gångerna!

Jag hatar att skiljas från honom men vi får leva så här några år tills min son är vuxen nog att stå på egna ben. Jag har fixat 2 år så det ska väl gå några år till med.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 527
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 299
Senast: doppler
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka