Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
@MacGyver särbon börjar bli nyfiken på vem du är så när väglaget blir stabilare och vädret slutar pendla så här friskt så har han sagt att du måste pallra dig hit :D

Jag sa åt honom att jag vägrar låta dig köra hit innan det blir bättre väglag så han får vänta!
Ja vi ska passa in det så han är hos dig när jag kommer men han får ge sig till tåls eftersom väglaget just nu är som det är, jag är ju inte ensam på vägen. :)

Han måste ju dessutom vara med när vi hänger upp tv-n för den väger bly. :wtf:
Apropå tv-n, hur lång kabel behövs till den? Jag har några olika längder, och vill du ha rak eller vinklad kontakt?

Ja vi ska passa in det så han är hos dig när jag kommer men han får ge sig till tåls eftersom väglaget just nu är som det är, jag är ju inte ensam på vägen. :)

Han måste ju dessutom vara med när vi hänger upp tv-n för den väger bly. :wtf:
Apropå tv-n, hur lång kabel behövs till den? Jag har några olika längder, och vill du ha rak eller vinklad kontakt?

Kablar har jag, tänkte du på antenn kabel? Jag kör bara på basutbudet här i kåken vilket inte är att förakta för det är ändå typ 20 st minst. Ser ingen anledning att betala för sånt som går att se på nätet :angel:

Du får inte köra! Jag vägrar! Dessutom har jag fulltecknade helger nu, har 4 helger på raken nu med dart innan det lugnar ner sig så det blir när det passar oss alla :cool:

Och vägbanan är torr och fin att köra på! För skuklle något hända dig så skulle jag aldrig förlåta mig :arghh:

Kablar har jag, tänkte du på antenn kabel? Jag kör bara på basutbudet här i kåken vilket inte är att förakta för det är ändå typ 20 st minst. Ser ingen anledning att betala för sånt som går att se på nätet :angel:

Du får inte köra! Jag vägrar! Dessutom har jag fulltecknade helger nu, har 4 helger på raken nu med dart innan det lugnar ner sig så det blir när det passar oss alla :cool:

Och vägbanan är torr och fin att köra på! För skuklle något hända dig så skulle jag aldrig förlåta mig :arghh:
Det var nätkabeln jag tänkte på. Har jag ingen som passar dig så konfektionerar jag en ny med rätt längd och rätt kontakter. Här är allting möjligt. :)

Det var nätkabeln jag tänkte på. Har jag ingen som passar dig så konfektionerar jag en ny med rätt längd och rätt kontakter. Här är allting möjligt. :)

Hm borde bara behövas ca 1,5-2 meter för det. Spelar ingen roll om den är vinklad eller rak :D

Jag är så förvånad över att uttag i denna lägenheten! Aldrig mer en lgh byggd på 60 talet! 2000 talet is the shit! Då insåg man att man aldrig kan få nog av sånt!

Nähä, slira iväg till affären med paketet var det, glansis på vägarna så egentligen borde jag ha skridskor på bilen. :p

Hm borde bara behövas ca 1,5-2 meter för det. Spelar ingen roll om den är vinklad eller rak :D

Jag är så förvånad över att uttag i denna lägenheten! Aldrig mer en lgh byggd på 60 talet! 2000 talet is the shit! Då insåg man att man aldrig kan få nog av sånt!
Då fixar jag en sån, mät bara så det blir rätt.

Då ska du se gamla kåkar från 40-talet, ett enda uttag under fönstret längst in i rummet och knastertorr kulo, lägg där till snål gubbe som gnäller "har det fungerat i si och så många år så fungerar det nu också" när man påpekar att det är livsfarligt att ens röra trådarna och vägrar byta kronljuskontakten utan att byta all kulo i rummet.

Inser att jag verkligen behöver läsa på telefonen vad jag skrivit innan jag postar det här för tydligen uteblir vissa ord :p

Har inte börjat bygga än men har fixat allt material nu, äntligen! Ni anar inte hur många affärer jag varit inne i för att hitta en obehandlad pallkrage :wtf: Jag behövde en, en enda obehandlad pallkrage och det fanns verkligen inte någonstans :banghead: Men så råkade jag åka förbi en gammal byggaffär på industriområdet på vägen hem, hungrig som en varg och lagom uppgiven men chansade och stannade och klart det fanns obehandlade pallkragar :up: Så nu har jag fixat två så jag har en reserv och fick dom för en spottstyver :bow:

Inser att jag verkligen behöver läsa på telefonen vad jag skrivit innan jag postar det här för tydligen uteblir vissa ord :p

Har inte börjat bygga än men har fixat allt material nu, äntligen! Ni anar inte hur många affärer jag varit inne i för att hitta en obehandlad pallkrage :wtf: Jag behövde en, en enda obehandlad pallkrage och det fanns verkligen inte någonstans :banghead: Men så råkade jag åka förbi en gammal byggaffär på industriområdet på vägen hem, hungrig som en varg och lagom uppgiven men chansade och stannade och klart det fanns obehandlade pallkragar :up: Så nu har jag fixat två så jag har en reserv och fick dom för en spottstyver :bow:
Synd att jag bor så långt bort, har ju flera stycken som bara ligger :)

Jag tror förkylningen tagit om... :( hostade något gräsligt inatt och det känns som om jag har feber nu (orkar inte tempa). Hostan har gett mig ont i halsen igen också.

Mamma kom med loka och cola på hennes lunch o det har jag fått behålla har även ätit ett kex o lite yoghurt :up:
Kan dessutom ligga på rygg nu de har jag inte kunnat förut pga illamåendet

Gör mig i ordning för att ta mig till yogan. Massa människor (10+) och så lilla jag... Jobbigt, men försöker se det som ett steg för mig själv. Får väl åka hem i värsta fall.
Försökt trötta ut hundarna med nosework så de (labben) inte ska hitta på något när jag är borta.

Gör mig i ordning för att ta mig till yogan. Massa människor (10+) och så lilla jag... Jobbigt, men försöker se det som ett steg för mig själv. Får väl åka hem i värsta fall.
Försökt trötta ut hundarna med nosework så de (labben) inte ska hitta på något när jag är borta.
Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt! Du har ju redan tagit ett steg och pratat med instruktören om din problematik!

Pizza till middag var gott och speciellt som den var hemmagjord samt KRAV-äpplejuice, naturligtvis gratis den också. Gratis är alltid gott. :d :D

Ska städa lite och ladda för kvällens lilla tvättbjörnsraid för mjölken är slut och så hoppas jag att det finns fin frukt, massa morötter till grannens hästar och ingredienser till dom 4 pizzakit som flöt upp förra veckan.

Det ska va gott att leva. :p

Kommer gå super bra!
Har själv gått på yoga och tycker det är hemskt jobbigt med nya platser och människor (har socialfobi)

Pizza till middag var gott och speciellt som den var hemmagjord samt KRAV-äpplejuice, naturligtvis gratis den också. Gratis är alltid gott. :d :D

Ska städa lite och ladda för kvällens lilla tvättbjörnsraid för mjölken är slut och så hoppas jag att det finns fin frukt, massa morötter till grannens hästar och ingredienser till dom 4 pizzakit som flöt upp förra veckan.

Det ska va gott att leva. :p

Måste bara fråga har du blivit påkommen någongång av affärerna?
Vad hände då isf?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
961
· Visningar
36 429
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka