Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
Så där nu har jag sanerat toaletten, förbaskat vad ont jag får i höger axel av att städa!

Får använda min vänster arm mycket mer än jag är van vid vilket resulterar i att jag ofrivilligt kastar iväg både trasor och svampar :cautious:

Behövs det verkligen om han har samma status gåendes som när han kör bil ibland?
Nej jag har ingen tolerans för rattfyllon, men visst spurta skidor kan grabbhalvan det är ju en sak som är sant även om han ligger och "fulkör" och låter alla andra dra det tyngsta lasset, men taktik som funkar dock med hans spurter.

Människor som kör påverkade är iinte värda något i mina ögon, dom riskerar inte bara sitt eget liv utan även andras!

Han är värd ett krokben :angel:

Du ska se när jag lagar mat eller plockar ur och in i diskamaskinen med vänster arm :cautious:

Det är livsfarligt att vara i närheten av mig då :D

Här flyger det mesta när jag använder mig av den armen, finns en anledning till att jag inte har ugnsformar av glas :rofl:
Jag är löjligt högerhänt så jag förstår dig fullt ut! :D

Pratade med en av mina systrar igår och vi var överens om att våran mor inte behöver veta vad dom misstänker om min sjukdom eller tja vår sjukdom för syrran har samma skit pga att hon blir så orolig.

Första dagen på evigheter där det känns riktigt bra! Solen skiner, vitt på marken och hundarna lagom busiga!
Måste dock ta mig till affären, är väl lika bra att ta det medan det är ljust så jag kan insupa lite mer sol igen efteråt. Å andra sidan är det färre folk på kvällstid....svårt val.

Så där nu har jag sanerat toaletten, förbaskat vad ont jag får i höger axel av att städa!

Får använda min vänster arm mycket mer än jag är van vid vilket resulterar i att jag ofrivilligt kastar iväg både trasor och svampar :cautious:

Det tog en stund men till slut fattade jag att det stor trasor och inte trosor, funderade & fnissade en bra stund över hur dina underkläder vart inblandade mitt i allt. :o

Har nån dum jävla ångest på g. Vill inte! Sitter vid min dator och låtsas vara upptagen för att slippa kommunicera med någon... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
961
· Visningar
36 406
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka