Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behövs det verkligen om han har samma status gåendes som när han kör bil ibland?
Nej jag har ingen tolerans för rattfyllon, men visst spurta skidor kan grabbhalvan det är ju en sak som är sant även om han ligger och "fulkör" och låter alla andra dra det tyngsta lasset, men taktik som funkar dock med hans spurter.
Så där nu har jag sanerat toaletten, förbaskat vad ont jag får i höger axel av att städa!
Får använda min vänster arm mycket mer än jag är van vid vilket resulterar i att jag ofrivilligt kastar iväg både trasor och svampar![]()
Jag är löjligt högerhänt så jag förstår dig fullt ut!Du ska se när jag lagar mat eller plockar ur och in i diskamaskinen med vänster arm
Det är livsfarligt att vara i närheten av mig då
Här flyger det mesta när jag använder mig av den armen, finns en anledning till att jag inte har ugnsformar av glas![]()
Nu ska jag och sonen iväg och handla inför hans kalas, ser sådär fram emot att ha en massa ungar som är hyper här men allt för att göra min huligan nöjd![]()
Det gäller ju att vara förberedd med mat, man vet ju aldrig när Bukefalister dyker upp![]()
![]()
Eller klubbkompisar.... Varför dyker folk alltid upp när man har det ostädat och rörigt?
Tur att det var en karl som jobbar med VVS, han lär vara van vid det mesta tänkte jag....
Det gäller ju att vara förberedd med mat, man vet ju aldrig när Bukefalister dyker upp![]()
![]()
Ja vi lär ju ta åtminstone en buke-träff nu när jag väl är uppe så länge![]()
Ja det får vi hoppasHelt klart, jag inbillar mig att det finns några andra som kan tänkas hänga på också![]()
Så där nu har jag sanerat toaletten, förbaskat vad ont jag får i höger axel av att städa!
Får använda min vänster arm mycket mer än jag är van vid vilket resulterar i att jag ofrivilligt kastar iväg både trasor och svampar![]()