Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 572
Status
Stängd för vidare inlägg.
Puuuh, äntligen hemma fick ställa upp då många var sjuka på jobbet, nästan 20st sjuka säger dom. Så jag fick köra en av bilarna som ska gå Göteborg.

Anledningen att det blev jag var att den som brukar vara avbrytare på denna bil, var tvungen att köra en annan bil, och den som skulle köra i stället, ville inte Göteborgschauffören (den som har bilen som egen) ha i sin bil. Sen föreslog chauffören att jag skulle köra den istället och det förslaget gillade kontoret, så sagt och gjort. Jag fick köra.

Har haft en riktigt soft dag trots att det varit ett "helvete", så ska inte klaga. Var färdig med alla lossningar och lunch vid 12:50, sen hade jag bara en hämtning kvar för dagen och dit tog det 40 min att åka och sen därifrån till åkeriet är det ca 30min.

Helt okej, trots att jag fått köra en Scania idag, förvisso V8 men jag föredrar min Volvo.

12688162_1196637840367060_8899793981103442923_n.jpg

Sidnot, för den som är intresserad så är chauffören till denna person samma person som vissa kallar elak. :angel:

Eller klubbkompisar.... Varför dyker folk alltid upp när man har det ostädat och rörigt?

Tur att det var en karl som jobbar med VVS, han lär vara van vid det mesta tänkte jag....
Därför att man inte märker att det är rörigt och ostädat förrän det ska komma folk,,,,,,, :angel:
*Talar av egen erfarenhet.* :cool:

:love:

Hur gör en om det inte finns plats för ett badkar men längtan att bada är enorm? Finns det ittebittesmå badkar? Som en liten tunna typ?
Skaffa en gammal dykartorrdräkt med hela manchetter, bara att krypa i den, dra igen dragkedjan och sen fylla den med vatten. :up:

ska sova och hoppas att jag kan få sova hela natten nu, är less på att sova 3-4 timmar, inte konstigt jag inte blir helt bra från min förkylningn i den takten...

go natt buke

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 47 48 49
Svar
962
· Visningar
36 459
Senast: tuaphua
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Rumsväxter 2
  • Barn med magont

Hund, Katt, Andra Djur