Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har visst fastnat i liggande läge på soffan framför tvn. Kan bara se på grundutbudet för fibern strular visst igen. O_o

Tidigare idag har jag varit iväg på brandutbildning hela em.

Hemkommen från extra jobbet och är extremt trött i skallen nu. Fick erbjudande om intervju på ett annat företag idag också! Det handlade visserligen "bara " om sommarjobb, men inom ett område jag trivs bättre i så tänkte gå dit och kolla läget:D

Alltså slutet på The walking Dead :arghh: Om Darryl försvinner tänker jag bojkotta hela serien :mad: Hans armar är mitt eye-candy :sneaky:

Och inget hem till gården på 2 dagar.....ge mig mitt nördiga tantprogram tack! :rage: :o :angel:

Måste plugga...vill inte...orkar inte...

Alltid så många måste och borden :wtf:

Jepp, 6 h mellan doserna (2 per gång) och naproxen morgon och kväll.
Jag kan ju tycka att om det inte blivit någon förbättring på en vecka, tio dar kanske det är bättre att prova nåt annat.. Men det höll inte sjukvården med om.
Fast då hade du inte dessa biverkningar ? Eller tyckte dom att du skulle fortsätta trots dom?

Har fortfarande inte riktigt kommit över skammen när snubbens Louis Vuitton-klädda fru kommer hem och bara: "och vem är du??"
Jag: ".... städerskan"!
Ångrar även att jag inte la på en polsk brytning för att få lögnen lite mer trovärdig.

Kaozzzz alltså :rofl:
Och där dog jag! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Apropå dö och psykbryt, imorgon bitti vet jag nån som kommer att få ett psykbryt, jag har tagit kommandot över en dator via nätet nyss, möblerat om "lite lätt" och knäckt lösenorden i den så dom ligger på startsidan. Säkerhetsprogrammen är inte riktigt vad dom varit tidigare. :D *Ja jag har tillåtelse för det är ett sårbarhetstest.* :cool:

Ska bli kul att se hur länge det tar innan dom jag testar sårbarhet åt kommer på att jag låst en inloggningssida till ett program som dom kör online och som bara kan ha en inloggning åt gången genom att ställa om inloggningen hit och låsa den. :angel: :devil: Jag gissar att dom testar allt innan dom behagar ringa mig så det blir väl som förra gången, strax efter eftermiddagsfikat. :p

Nu ska jag inte vara mer elak, nu ska dom få smälta detta först och jag HOPPAS INNERLIGT att den dom satt som säkerhetsansvarig hamnar utanför staketet och utan passerkort för hade det varit skarpt läge som det kommer att vara om 3 månader så,,,,,,,,,,,nej det får bara inte hända med nya systemet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka