Äh,en unge mer eller mindreHan bor hemma fortfarande, jag är ensamstående mamma till en femåring. Känns lite väl kontrastrik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh,en unge mer eller mindreHan bor hemma fortfarande, jag är ensamstående mamma till en femåring. Känns lite väl kontrastrik![]()
Bra inställning!!
Mera flirtar till folket!![]()
Då kan ni ta ett extra glas för min dag med och sen skylla allt på mig.Typ andra helgen i juli tror jag? Nära min fölse iaf![]()
Då kan ni ta ett extra glas för min dag med och sen skylla allt på mig.![]()
Hmm är Tjeckiernas killar i laget extremt tränade eller har de tightare tröjor bara.
Eller...
Är jag tantsjuk?
Slut ät hästfoder nu!!Är det tanter på plan
Trodde det var män![]()
Fast då hade du inte dessa biverkningar ? Eller tyckte dom att du skulle fortsätta trots dom?Jepp, 6 h mellan doserna (2 per gång) och naproxen morgon och kväll.
Jag kan ju tycka att om det inte blivit någon förbättring på en vecka, tio dar kanske det är bättre att prova nåt annat.. Men det höll inte sjukvården med om.
Och där dog jag!Har fortfarande inte riktigt kommit över skammen när snubbens Louis Vuitton-klädda fru kommer hem och bara: "och vem är du??"
Jag: ".... städerskan"!
Ångrar även att jag inte la på en polsk brytning för att få lögnen lite mer trovärdig.
Kaozzzz alltså![]()