ProvaHur mycket kan man skratta innan grannarna i lägenheterna intill tror att man blivit galen?![]()
Jag har ingen referens, mina närmaste grannar bor över 100 m bort och dom anser redan att jag är galen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ProvaHur mycket kan man skratta innan grannarna i lägenheterna intill tror att man blivit galen?![]()
I sommar (jag håller med @Ninnurur om tidpunkten som saker ser ut nu) och jag lägger upp en tråd
Plats: Sväsjö uta' fö' Falun![]()
Falun.. Fa... lun? que?
Menar du att det finns platser som inte är vår allkäraste hufvudstaden?
Herrejisses, vågar man åka?![]()
Quick learnerAj aj Kapten!![]()
@tornblomma åker nog tåg till Uppsala och sen bil med mig, häng på!Falun.. Fa... lun? que?
Menar du att det finns platser som inte är vår allkäraste hufvudstaden?
Herrejisses, vågar man åka?![]()
Hur mycket kan man skratta innan grannarna i lägenheterna intill tror att man blivit galen?![]()
Jag vill minnas att Hyacinth också är en diktartalang, det finns flera stycken här på buke.![]()
Dags för mer hästmat
Om jag börjar gå på alla fyra kanske det är dags att lägga av med sånt? Eller kommer det fler tecken man ska uppmärksamma?
Jag tänker att om du plötsligt blir livrädd för stenar som funnits på samma plats i över 100 år... Men inte är ett dugg orolig över den nya brandgula boxdörren - då kanske du ska bli otrolig?![]()
Jag bor i lägenhet och har varken stenar eller gula boxdörrar hemma![]()
Fan så bökigt det blir om jag inte får barnvakt den helgen vi tänkt![]()