Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bakat en blåbärspaj till Farmen ikväll.
Nåt får man ju ha att tugga på haha
Jag skulle gärna äta paj utan att kolla på farmen för nu är det så jäkla självklart att Lina vinner så jag vill inte se. Hade slutat med att skärmen fått någon illagörande behandling. Det är det inte värt ju :rofl:

Men jag har semlor...seml-OR :D :d
Det är helt ok att bli avis, jag lovar! :D (jag har även chips med dipp och en jävla massa godis...inte undra på att passen blir så hårda...)

Promenad med ena hunden imorse medan husse och andra hunden var på kurs. Sen har jag soooovit hela dagen. Kurs igår blev för mycket för min kropp och knopp.

Ska strax gå och hämta Hundflickan! Min vovve har fått ett kastreringschip så nu slipper vi noja över märkliga korsningar:D
För er som inte var här eller inte minns när Hundflickan dök upp hos oss i höstas kan jag berätta att Hundflickans lillmatte, bara 5 år, fått jätteelak cancer och familjen orkade inte riktigt vara bra hundägare.
Allt gick väldigt fort, jag fick bryta mig in via en altandörr (med ägarens tillstånd) och plocka ut den stackars hunden som varit ensam i över att dygn då Lillmatten insjuknade väldigt hastigt och så blev vovven kvar tills hon började löpa för ett par veckor sen.
Den lilla flickan "Lillmatten" har opererats och genomgått, och gör det fortfarande, helt brutala cellgiftsbehandlingar men är fortfarande på benen för det mesta och vi hoppas och ber att hon ska överleva:heart

Ska strax gå och hämta Hundflickan! Min vovve har fått ett kastreringschip så nu slipper vi noja över märkliga korsningar:D
För er som inte var här eller inte minns när Hundflickan dök upp hos oss i höstas kan jag berätta att Hundflickans lillmatte, bara 5 år, fått jätteelak cancer och familjen orkade inte riktigt vara bra hundägare.
Allt gick väldigt fort, jag fick bryta mig in via en altandörr (med ägarens tillstånd) och plocka ut den stackars hunden som varit ensam i över att dygn då Lillmatten insjuknade väldigt hastigt och så blev vovven kvar tills hon började löpa för ett par veckor sen.
Den lilla flickan "Lillmatten" har opererats och genomgått, och gör det fortfarande, helt brutala cellgiftsbehandlingar men är fortfarande på benen för det mesta och vi hoppas och ber att hon ska överleva:heart
Oj, hoppas lillmatte blir frisk :heart Så fruktansvärt att få sitt barn så otroligt sjuk och så veta att hunden sitter ensam. Förstår att man prioriterar sitt barn då. Vilken tur att du fick ut vovvan.

Oj, hoppas lillmatte blir frisk :heart Så fruktansvärt att få sitt barn så otroligt sjuk och så veta att hunden sitter ensam. Förstår att man prioriterar sitt barn då. Vilken tur att du fick ut vovvan.
Håller helt med dig! Har hört kommentarer om att de skulle vara dåliga på olika sätt pga hunden men förstår dem verkligen. Det lever i ett helvete och har gjort det från dag 1.

Åt stekt wienerkorv i tunnbröd med gurksallad, stark senap och rostad lök till kvällsmat. Gott. Dock har jag brutalt ont efter dagens avtrillning :p Får hoppas att det går över till imorgon.

Jag skulle gärna äta paj utan att kolla på farmen för nu är det så jäkla självklart att Lina vinner så jag vill inte se. Hade slutat med att skärmen fått någon illagörande behandling. Det är det inte värt ju :rofl:

Men jag har semlor...seml-OR :D :d
Det är helt ok att bli avis, jag lovar! :D (jag har även chips med dipp och en jävla massa godis...inte undra på att passen blir så hårda...)
Vill oxå ha semla ju

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka