Det gör du rätt i!Jag borde gå upp ur sängen och städa, men jag har fått mens så jag tänker ligga här och tycka synd om mig själv. Sådetså!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör du rätt i!Jag borde gå upp ur sängen och städa, men jag har fått mens så jag tänker ligga här och tycka synd om mig själv. Sådetså!![]()
Varje gång jag läser detta undrar jag vad det är för slags hudåkommaDock är jag mest bekymrad över att min dermal anchor tycks vara på väg utHar tejpat den, vilket dessutom gjorde att jag städade medicinskåpet, och håller nu tummarna stenhårt.
Varje gång jag läser detta undrar jag vad det är för slags hudåkomma
Och sen fattar jag.
Hoppas den stannar där den ska
Men näe...så orättvist livet kan vara!Ska strax gå och hämta Hundflickan! Min vovve har fått ett kastreringschip så nu slipper vi noja över märkliga korsningar
För er som inte var här eller inte minns när Hundflickan dök upp hos oss i höstas kan jag berätta att Hundflickans lillmatte, bara 5 år, fått jätteelak cancer och familjen orkade inte riktigt vara bra hundägare.
Allt gick väldigt fort, jag fick bryta mig in via en altandörr (med ägarens tillstånd) och plocka ut den stackars hunden som varit ensam i över att dygn då Lillmatten insjuknade väldigt hastigt och så blev vovven kvar tills hon började löpa för ett par veckor sen.
Den lilla flickan "Lillmatten" har opererats och genomgått, och gör det fortfarande, helt brutala cellgiftsbehandlingar men är fortfarande på benen för det mesta och vi hoppas och ber att hon ska överleva![]()
Testa att koka marmelad på rabarber och jordgubbar med lakritspulver i. Det har blivit en megahit hos alla när jag gjort det!Själv har jag ingen aning om hur den smakar för jag gillar inte lakrits
![]()
Om du inte vill köpa en hel förpackning pulver för att testa så köp lite hårda lakritskarameller på lösvikt och mortla dem!Jag är inte jätteförtjust i lakrits heller men särbon gillar det så jag får prova en liten omgång till honom![]()
Jag ifrågasatte upplägget och fick efter att ha frågat om ett par gånger svaret att de i stort sett bara vill veta att vi har läst kurslitteraturen, och att tentan är utformad för att vi ska vara tvungna att läsa allt och försöka hitta guldkornen i textmassan istället för att faktiskt lära oss något om ämnet...