Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du fastnat i för googling/Wiki-race nu då?![]()
![]()
Det var faktiskt min man som hittade den.Historiska museet ska ställa ut den.
Kram!Känner mig ledsen, förvirrad och jag överreagerar kanske för att jag redan är i en slags sorg men både i går och i dag har pappas frus dotter lämnat av posten på mitt jobb. Jag har tagit emot båda gångerna. Jag hann se henne innan hon klev in i går och hann dra på det professionella pokeransiktet när hon kom in. Hon blev väldigt ställd och förvånad över att möta mig där. Det märktes väl.
Och det svider. Det gör ont. Inte nog med att min pappa nu vet var jag jobbar. Jag måste även träffa henne, hans nya "dotter" som han valde framför mig.
Hon som får pengar, körkort, bil, tak över huvudet och som han ställer upp på hela tiden så fort det är något.
Jag känner mig så sniken som känner en viss avundsjuka. Det är inte likt mig. Men det svider nåt förjävligt!
![]()
Känner mig ledsen, förvirrad och jag överreagerar kanske för att jag redan är i en slags sorg men både i går och i dag har pappas frus dotter lämnat av posten på mitt jobb. Jag har tagit emot båda gångerna. Jag hann se henne innan hon klev in i går och hann dra på det professionella pokeransiktet när hon kom in. Hon blev väldigt ställd och förvånad över att möta mig där. Det märktes väl.
Och det svider. Det gör ont. Inte nog med att min pappa nu vet var jag jobbar. Jag måste även träffa henne, hans nya "dotter" som han valde framför mig.
Hon som får pengar, körkort, bil, tak över huvudet och som han ställer upp på hela tiden så fort det är något.
Jag känner mig så sniken som känner en viss avundsjuka. Det är inte likt mig. Men det svider nåt förjävligt!
![]()
Men fy vad illaSitter på jobbet. Ska snart gå hem, och önskar att jag hade makten att låta riva ett par hus som inte duger åt ens råttor att bo i, men där ska barnfamiljer med för lite pengar tvingas bo bland mögel och fuktskador.
Sitter på jobbet. Ska snart gå hem, och önskar att jag hade makten att låta riva ett par hus som inte duger åt ens råttor att bo i, men där ska barnfamiljer med för lite pengar tvingas bo bland mögel och fuktskador.
det är min matklocka som är lite rubbad, jobbar natt så jag äter frukost under natten![]()
Skulle köpa en dammsugare. Köpte en tröja från MoschinoVerkar helt ha tappat fokus
På vägen hem gick jag in på systemet och behövde för första gången någonsin inte visa leg (detta trots att jag hade en väldigt omogen keps med öron på). "Glad Påsk" sa mannen i kassan med medlidande i rösten (det kan ha varit inbillning men han såg verkligen ut att tycka genuint synd om mig). "Tack" sa jag och klämde fram ett falskt leende (och såg troligen mest gråtfärdig ut). Kul, det verkar som att min enorma restskatt har fått mig att åldras i förtid![]()
Jag tror bestämd att Tant behöver en semester för hjärnan, med massor sudoku och korsord samt sangria, rom och annat gott i glaset så att Tants hjärna slutar tänka på mode och börjar fokusera på verkligheten![]()
Imorgon kommer lönen. Den lilla, som ska räcka i två månader.
Suck.
Speciellt kul eftersom de kommer att dra bredbandet (tusenlapp) och jag behöver nya sommardäck. Och så var det ju 40% på tapeter och jag köpte sådana för 2 papp.
Men jag har frysen full av mat....
Korsord och sudoku lär väl orsaka härdsmälta snarare?
Vad är det som säger att mode inte är verkligheten? Eller iofs vad fan är verkligheten rent allmänt. Kaoz alltså så oklart när man tänker på det!![]()