R
Raderad medlem 6459
@GotAsecret Vi har alla våra crappy dagar! Hoppas det känns bättre för dig snart
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch ja, men det var faktiskt länge sen det var så här illa@GotAsecret Vi har alla våra crappy dagar! Hoppas det känns bättre för dig snart.
Ja herregud, det gör jag JÄMT! Musik i öronen, och sen tänker jag inte ett dugg på att jag går där och sjunger...@GotAsecret Jag var förvisso på väldigt gott humör imorse men jag var ute och gick en sväng alldeles nyss och det var SÅ skönt. Gick och sjöng gjorde jag också, så varenda bilförare vände sig om och stirrade.
Tack! Är ledig nästa fredag och har en rishög så lär kunna ordnas!@Kethets Du får grilla många extra fina korvar och dricka något extra gott till när tentan är klar och G.
Jobba på *pepp pepp*![]()
Så hemskt det låterMånga kramar!
![]()
Men fy så hemskt!att det ska bli så
Varma kramar![]()
@Marita73 Usch vilken situation, livet är grymt orättvist.
Som anhörig är man så liten ibland.
*peppkramar till dig, din mor och styvfar*
Det där tycker jag är stort gjort av dig, det är inte alltid lätt att be om ursäkt och långt ifrån alla som klarar det. Härligt att du kom till insikt!Skit. Du har helt rätt! Det var absolut inte menat så, men jag ser ju nu att det är precis så jag skrivit! Så otroligt dumt!
Usch...jag tänkte inte alls så...inte alls
Tack för att du sa det, jag behövde det.
Och jag ber verkligen, verkligen helhjärtat om ursäkt till alla som nu kan ha tagit illa upp!
Förlåt!
Tyvärr går det ju inte att få oskrivet, så jag hoppas ni kan bortse från det. Igen. Förlåt!
@Marita73: Åh vad tungt, beklagar!
Jag är så trött på universitetet och min handledare, så jag har städat badrummet från tak till golv
@Monimaker & jag diskuterar hoppningen på SVT - väldigt lärorikt![]()
Gräsligt! Stor kram, ta hand om digTillbaka på jobbet efter att ha varit hos Mamma och Rune. Rune, min styvfar, är bara en skugga av sitt forna jag. Han orkar knappt prata och pekade på bröstet hela tiden eftersom han har så ont. Mamma, som är handikappad efter en stroke för massa många år sen, bara gråter hela tiden. Fy fan säger jag bara, det gör ont att se dem..
Gräsligt! Stor kram, ta hand om dig![]()
Sitter i samma båt i diskträsket...blärk, har hamnat i matkoma och är såååå trött, borde ta tag och diska..
Jag vet ju vad som funkar på mig..."SKÄRP DIG! Du gnäller!Det där tycker jag är stort gjort av dig, det är inte alltid lätt att be om ursäkt och långt ifrån alla som klarar det. Härligt att du kom till insikt!
Jag har också en skitdag och känner med dig. Skulle helst av allt bara sätta mig i bilen och åka härifrån men vågar inte pga situationen ute i hagen
Kram!