Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just ja, ena katten hatar mig också. Missia ville INTE sitta i en bil idag så hon hade givetvis gjort på sig. Dvs tvångsbadning direkt när vi kom hem.

Sitter fast på ett tåg, fyra minuter hemifrån, men då någon jäkel flugit in en drake (!) och kortslutit kontakledningarna sitter jag fast här på obestämd tid :yuck:

Nu har gästerna gått hem efter kalaset och A är helt slut! Hon kom till och med och viskade till mig att hon ville att alla gäster skulle gå så att hon fick lugn och ro. Lilla hjärtat, det är inte lätt att vara huvudperson i flera dagar :heart hon fick massor av fina presenter också, och bäst var nog en Elsaklänning :love: sen var det återigen mycket Frost i temat :D fast gammelfarmor hade skickat med två urfina gamla läseböcker av Elsa Beskow, helt underbara! :love: De var nog min favorit!

@Araminta va är det lösa drakar ute nu med?? hästar, katter, tigrar och annat har ju varit i
tidningarna genom åren men drakar ska man akta sig för nu alltså med??
Hoppas den obestämda tiden inte blir föööör lång, surt retsamt nära verkligen.

@Araminta va är det lösa drakar ute nu med?? hästar, katter, tigrar och annat har ju varit i
tidningarna genom åren men drakar ska man akta sig för nu alltså med??
Hoppas den obestämda tiden inte blir föööör lång, surt retsamt nära verkligen.

Ja det är ingen hejd på eländet! Men nu vet vi åtminstone att drakar är strömförande. Riktigt till vilken nytta är oklart.

Tror jag ska ta en kort ridtur på tanten innan det är dags för premiärtur på ynglingen.
Har väntat på maken som jobbat idag så han kan följa med ut och hjälpa till.

Mvh
Feg 40-åring med ny ungshäst

Fel där @ASKAPLASKA men ingen fara jag ska visa hur du skulle skrivit:

Med vänlig hälsning
Förståndig 40-åring med ny ungshäst

Unghästar är unghästar & det finns ingen anledning att riskera vare sig häst eller sig själv så du måste ha menat förståndig istället för feg, lätt slinta på tangenterna men jag rättade till det så det blev korrekt :angel:

Funderar på hur vi ska göra med middag. Har ingen lust att laga nåt, pizza är enklast. Frågan är då om det blir för mycket mat? Eller om det blir lagom om jag delar en med A kanske. Om hon nu går med på att äta pizza...

Fel där @ASKAPLASKA men ingen fara jag ska visa hur du skulle skrivit:

Med vänlig hälsning
Förståndig 40-åring med ny ungshäst

Unghästar är unghästar & det finns ingen anledning att riskera vare sig häst eller sig själv så du måste ha menat förståndig istället för feg, lätt slinta på tangenterna men jag rättade till det så det blev korrekt :angel:
:bow::bow::bow:

Funderar på hur vi ska göra med middag. Har ingen lust att laga nåt, pizza är enklast. Frågan är då om det blir för mycket mat? Eller om det blir lagom om jag delar en med A kanske. Om hon nu går med på att äta pizza...

Pizza får hon väl acceptera, ska hon bestämma vad ni ska äta är väl du som borde tycker jag?
Hon kanske kan bestämma något/några pålägg om det blir för mycket motstånd?
Även du måste få vara lat med mat, det är ett väldigt naturligt handhavande av mat enligt mig. :angel:

/hallonsaft som kommer äta korvbröd med smör och ost ikväll och kanske glass om jag orkar senare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 865
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 165
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31