Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur vi ska göra med middag. Har ingen lust att laga nåt, pizza är enklast. Frågan är då om det blir för mycket mat? Eller om det blir lagom om jag delar en med A kanske. Om hon nu går med på att äta pizza...

Äter man inte det som bjuds, får man gå hungrig till nästa mål...

Mvh Elak Farbror

ÄNTLIGEN råder det ett lugn här hemma. I fredags kom syster med tillhörande familj hit. I lördags bjöd jag hem systrar med tillhörande män samt några vänner (kom bara två, haha) så hade vi en spel-och drickkväll. Jag drack alldeles för mycket men jag hade så sjukt kul ändå. På söndagen kom lite mer och firade min födelsedag och idag var det tänkt med fotbollsgolf men tyvärr var det stängt så det blev bowling för vissa och så åkte jag iväg och kollade på kung fu panda med systerson och systerdotter. Nu har de åkt och det känns i mitt huvud. De är tre barn men låter nästan värre än tre gäng förskolebarn.

Nu har jag äntligen tid att diska upp efter lördagens festligheter och sen så ska jag se om jag orkar mig på en promenad!

Oj vad trevlig man kan vara då. Jävligt märkligt att du är en ensam människa.. Ja jag ska låta dig sitta där med offerkoft an i fred.....
Men du... Kan du inte GE dig någon gång?
Hur trevlig är du då som envisas?
Jag har bett dig så otroligt många gånger att låta mig vara!
ÄR det verkligen så svårt? :arghh::meh:
Någon offerkofta har jag dock inte mer än någon annan, dåliga dagar däremot - ja.
Du läser in för mycket och tolkar som det passar dig.
Är det så konstigt att jag ledsnar tycker du?
Kan du sluta tjafsa med mig i tråden nu? Eller hoppas du på medhåll?
Eller att du ska lyckas få bort mig ur tråden? (jag kan ju erkänna att du nästan lyckades... Nästan!)
Mig kvittar det, men jag blir ju onekligen nyfiken, och tämligen less.

Senast ändrad:
Hade sönder sonens taklampa med mumin, i glas självklart.
Inköpt i Pajala såklart och enda jag hittade på internet kommer gå på 500 kr men är bara att betala och se glad ut.

Har fått lite pluggande gjort i alla fall men känns inte bra inför tentan. Två dagar kvar att plugga nu :crazy:

Men du... Kan du inte GE dig någon gång?
Hur trevlig är du då som envisas?
Jag har bett dig så otroligt många gånger att låta mig vara!
ÄR det verkligen så svårt? :arghh::meh:
Någon offerkofta har jag dock inte mer än någon annan, dåliga dagar däremot - ja.
Du läser in för mycket och tolkar som det passar dig.
Är det så konstigt att jag ledsnar tycker du?
Kan du sluta tjafsa med mig i tråden nu? Eller hoppas du på medhåll?
Eller att du ska lyckas få bort mig ur tråden? (jag kan ju erkänna att du nästan lyckades... Nästan!)
Mig kvittar det, men jag blir ju onekligen nyfiken, och tämligen less.
Sätt bara på ignorera, jag lovar att det är så värt det.

Det hjälper inte så länge det inte är åt båda håll. Hon ser ju fortfarande vad jag skriver, och det är ju det hon hugger på.
Och jag vill ändå se vad hon skriver eftersom det är personligt mot mig...
Fast mår du verkligen bättre av att se det?
Även om det är personligt mot dig så mår du inte bättre av det.
(sen lite utöver, inte konstigt att du mår sämre nu. Det börjar säkert komma ikapp ordentligt nu vilket du inte har låtit det göra innan)

Och jag vill ändå se vad hon skriver eftersom det uppenbarligen är personligt mot mig...
Äh, skit i det. Jag hade en bukefalist på ignore lääääänge och det var så himla skönt :D. Sen råkade jag gå in en gång från en väns dator, oinloggad, och fick då se all bedrövlig skit som poppat upp i trådar om mig - från henne. Var bara glad att jag inte behöver se eländet som inloggad :D.

Fast mår du verkligen bättre av att se det?
Även om det är personligt mot dig så mår du inte bättre av det.
(sen lite utöver, inte konstigt att du mår sämre nu. Det börjar säkert komma ikapp ordentligt nu vilket du inte har låtit det göra innan)
Nej, klart jag inte mår bra av det heller, men jag mår ju inte bra av det oavsett.
Du har alldeles säkert rätt i att något börjar komma ikapp, men tycker ändå inte jag mår direkt dåligt av något utav det som hänt mig. Indirekt kanske?
Det här tjafset däremot...

Äh, skit i det. Jag hade en bukefalist på ignore lääääänge och det var så himla skönt :D. Sen råkade jag gå in en gång från en väns dator, oinloggad, och fick då se all bedrövlig skit som poppat upp i trådar om mig - från henne. Var bara glad att jag inte behöver se eländet som inloggad :D.
Jag vet inte ens om min ignore är kvar på buke, verkligen ett störningsmoment mindre i vardagen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
291
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 860
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 163
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Det här med muskelskador...
  • Dressyrsnack nummer 18