Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på hur vi ska göra med middag. Har ingen lust att laga nåt, pizza är enklast. Frågan är då om det blir för mycket mat? Eller om det blir lagom om jag delar en med A kanske. Om hon nu går med på att äta pizza...
Sitter på jobbet och äter godisoch väntar på att larmet ska gå ....
Det hade onekligen varit ett spännande inslag härJag läste lammet![]()
Det är en fin tanke i teorin, men inte alltid genomförbar i praktiken. Isf skulle mitt barn leva på yoghurt...Äter man inte det som bjuds, får man gå hungrig till nästa mål...
Mvh Elak Farbror
Men du... Kan du inte GE dig någon gång?Oj vad trevlig man kan vara då. Jävligt märkligt att du är en ensam människa.. Ja jag ska låta dig sitta där med offerkoft an i fred.....
Sätt bara på ignorera, jag lovar att det är så värt det.Men du... Kan du inte GE dig någon gång?
Hur trevlig är du då som envisas?
Jag har bett dig så otroligt många gånger att låta mig vara!
ÄR det verkligen så svårt?
Någon offerkofta har jag dock inte mer än någon annan, dåliga dagar däremot - ja.
Du läser in för mycket och tolkar som det passar dig.
Är det så konstigt att jag ledsnar tycker du?
Kan du sluta tjafsa med mig i tråden nu? Eller hoppas du på medhåll?
Eller att du ska lyckas få bort mig ur tråden? (jag kan ju erkänna att du nästan lyckades... Nästan!)
Mig kvittar det, men jag blir ju onekligen nyfiken, och tämligen less.
Mitt barn skulle inte äta heller, avskyr rådet att "de kommer när de blir hungriga" för de gör de inte. De stänger av hungerkänslorna och går in i svält.Det är en fin tanke i teorin, men inte alltid genomförbar i praktiken. Isf skulle mitt barn leva på yoghurt...
Det hjälper inte så länge det inte är åt båda håll. Hon ser ju fortfarande vad jag skriver, och det är ju det hon hugger på.Sätt bara på ignorera, jag lovar att det är så värt det.
Fast mår du verkligen bättre av att se det?Det hjälper inte så länge det inte är åt båda håll. Hon ser ju fortfarande vad jag skriver, och det är ju det hon hugger på.
Och jag vill ändå se vad hon skriver eftersom det är personligt mot mig...
Precis. Och eftersom hon mest ätit macka och fika idag så ville jag ha i henne något vettigare så att hon sover ordentligt.Mitt barn skulle inte äta heller, avskyr rådet att "de kommer när de blir hungriga" för de gör de inte. De stänger av hungerkänslorna och går in i svält.
Äh, skit i det. Jag hade en bukefalist på ignore lääääänge och det var så himla sköntOch jag vill ändå se vad hon skriver eftersom det uppenbarligen är personligt mot mig...
Igår åt vi med pizza, hade också en sådan dag och hade lovat honom en egen pizza innan vi åkte hem. Trodde det var glömt men slutade med att jag fick åka och köpa en pizzaPrecis. Och eftersom hon mest ätit macka och fika idag så ville jag ha i henne något vettigare så att hon sover ordentligt.
Nej, klart jag inte mår bra av det heller, men jag mår ju inte bra av det oavsett.Fast mår du verkligen bättre av att se det?
Även om det är personligt mot dig så mår du inte bättre av det.
(sen lite utöver, inte konstigt att du mår sämre nu. Det börjar säkert komma ikapp ordentligt nu vilket du inte har låtit det göra innan)
Jag vet inte ens om min ignore är kvar på buke, verkligen ett störningsmoment mindre i vardagenÄh, skit i det. Jag hade en bukefalist på ignore lääääänge och det var så himla skönt. Sen råkade jag gå in en gång från en väns dator, oinloggad, och fick då se all bedrövlig skit som poppat upp i trådar om mig - från henne. Var bara glad att jag inte behöver se eländet som inloggad
.