Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du vet vilket företag det gäller? Ring upp och förklara att du inte hittar fakturan och be att få summan, bankgiro nummer och fakturanummer så är jag rätt säker på att de löser det åt dig.Jag hittar inte en faktura (påminnelse) som måste betalas NYSS...what to dooo?? Den är jätteborta!
Det är tillåtet att snoka, det jag väljer att dela av mig av i bloggen (gissar att du snokade där) är officiellt
.
Jag hittar inte en faktura (påminnelse) som måste betalas NYSS...what to dooo?? Den är jätteborta!
Jag minns att det är ekonomienheten på Ackis som skickat vidare en påminnelse till något bolag som då troligtvis "äger" fakturan nu, men minns inte vilket.Ring företaget så får du bank/postgiro och ocr-nummer.
Men ring ackis, de har antagligen alla uppgifter eller kan lotsa dig vidare.Jag minns att det är ekonomienheten på Ackis som skickat vidare en påminnelse till något bolag som då troligtvis "äger" fakturan nu, men minns inte vilket.
Då är det ju svårt.
Jag minns att det är ekonomienheten på Ackis som skickat vidare en påminnelse till något bolag som då troligtvis "äger" fakturan nu, men minns inte vilket.
Då är det ju svårt.
Sånt krångel orkar jag verkligen inte med just nu. Är slutkörd ändå så det räcker. Men nu löser det sig nog!Men ring ackis, de har antagligen alla uppgifter eller kan lotsa dig vidare.
Ah...jag kom på vilket bolag det var
Verkar som man kan betala online, smidigt!
(sen att jag inte har råd med det, det är en annan sak...vårdkostnad på över 2.000:- och trygghansa har inte hört av sig fastän de sa att de står för en del av den kostnaden...jaja nudlar är ju ganska gott det med)
äsch, lika bra att bli av med eländet. Vill komma ifrån allt som har med den förbannade olyckan att göra så fort som möjligt.Hör av dig till bolaget så löser ni nog det gemensamt så att du kan få dela upp den.
"Vårat" är för mig talspråk, inget jag anser att stora bolag borde använda sig av officielltBetalning genomförd
Betalningen är genomförd men det tar någon dag innan detta är registrerat i vårat system.
Men cykelhjälmen går inte på då