Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hittar inte en faktura (påminnelse) som måste betalas NYSS...what to dooo?? Den är jätteborta!
Men du vet vilket företag det gäller? Ring upp och förklara att du inte hittar fakturan och be att få summan, bankgiro nummer och fakturanummer så är jag rätt säker på att de löser det åt dig.

Ah...jag kom på vilket bolag det var :idea:
Verkar som man kan betala online, smidigt! :up:
(sen att jag inte har råd med det, det är en annan sak...vårdkostnad på över 2.000:- och trygghansa har inte hört av sig fastän de sa att de står för en del av den kostnaden...jaja nudlar är ju ganska gott det med)

Ah...jag kom på vilket bolag det var :idea:
Verkar som man kan betala online, smidigt! :up:
(sen att jag inte har råd med det, det är en annan sak...vårdkostnad på över 2.000:- och trygghansa har inte hört av sig fastän de sa att de står för en del av den kostnaden...jaja nudlar är ju ganska gott det med)

Hör av dig till bolaget så löser ni nog det gemensamt så att du kan få dela upp den.

Jag hoppas kroppen håller för de känslor som måste ut på attacken ikväll :arghh::rage::nailbiting::banghead::turd:
Behöver verkligen rasa av mig en massa skit nu...men knät känns sisådär roligt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
281
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 835
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 870
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bildtråd